Gå til innhold
Hundesonen.no

www.collarmania.com


Zoey

Recommended Posts

Mulig jeg er litt stupid altså, men jeg skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal få bestilt "egendefinert" halsebånd derifra... Hvor breie de blir og sånn!

Nå skal det legges til at jeg ikke er noen kløpper i engelske fremmedord, så skjønner rett og slett ikke så mye av siden i det hele tatt! :)

Men kunne virkelig tenkt meg et (eller flere) halseånd derifra, for synes de jeg har sett noen har her inne er så kule!

Og så sliter jeg litt med å finne Fine Breie halsebånd til Whippeten.. Alt er liksom Myndebånd, og blir så lei av de..

Så om noen smartinger kan opplyse meg litt, så blir jeg veldig blid og fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, bare ett lite spørsmål:

Jeg så du hadde kjøpt klips halsbånd. Bestilte du noe för på innsiden? (tror egentlig ikke det går ann, men jeg må spørre siden det sto på bestillings siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sitti å lest til jeg blir grønn i trynet, og skjønner litt mer.. Nesten hvertfall.. MEN: Åssen i svarte whippetskauen skal man klare å bestemme seg for hva man vil ha?!? Om jeg først bestiller ett bånd derifra kommer jeg jo å bli besatt!! :P Kommer til å blakke meg på halsbånd :cool:

Men foreksempel på lærhalsbåndene, hvor man kan velge hva slags "motiver/diamanter" man vil ha på de, må man også si hvor på båndet man vil ha de, eller fikser de det..?

Kjenner jeg er litt trøtt nå, så må lese videre i morra etter jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er litt rotete ja, man kan gå seg litt vill i døde linker.

1 inch = 2.5 cm

1.5 inch = 3.8 cm

2 inch = 5.1 cm

Vet ikke hvordan det er med lærhalsbåndet, jeg har bare bestilt fabric-overlay.

Har fryktelig lyst på lær og, men får da vente til gutten er utvokst.

Akkurat hva er det du ikke får til? Kan sikkert hjelpe deg hvis du sier hvor du står fast :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er litt rotete ja, man kan gå seg litt vill i døde linker.

1 inch = 2.5 cm

1.5 inch = 3.8 cm

2 inch = 5.1 cm

Akkurat hva er det du ikke får til? Kan sikkert hjelpe deg hvis du sier hvor du står fast :P

Akkurat nå er det litt bommull oppi hodet mitt fordi jeg er så trøtt, så akkurat i dette øyeblikk skjønner jeg ingenting :cool:

Skal prøve å finne noe mer konkret jeg ikke skjønner i morra, så skal jeg komme tilbake til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, bare ett lite spørsmål:

Jeg så du hadde kjøpt klips halsbånd. Bestilte du noe för på innsiden? (tror egentlig ikke det går ann, men jeg må spørre siden det sto på bestillings siden)

Nei jeg betilte ikke noe fôr på innersiden på de med klips siden det "ribbon overlay collar" jeg har som er så bredt har silke inni, det syntes jeg ble litt for glatt.

4301.JPG

På dette kan du se innersiden på det ene "ribbon overlay collar" med klips uten silke på innersiden:

hals02.jpg

MEN det med "fabric overlay" har jeg tøy rundt hele og det ble jeg fornøyd med, det ble ikke så glatt.

4300.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der falt vist jeg også for fristelsen, 2 halsbånd er bestilt :lol:

Er litt spent på hva jeg ender opp med, og om det i hele tatt er i nærheten av hva jeg hadde tenkt :shocked: Synes siden var litt rotete og følte meg egentlig litt dum der inne som ikke skjønte så mye :ahappy:

Så nå venter jeg spent på pakke i posten som sikkert blir noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har sendt mail til den mailadressen som står på forsiden? Og fått svar?? Både jeg og envenninne sendte mail for flere dager siden, og har ikke fått svar enda. Det står jo at hun svarer innen 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som har sendt mail til den mailadressen som står på forsiden? Og fått svar?? Både jeg og envenninne sendte mail for flere dager siden, og har ikke fått svar enda. Det står jo at hun svarer innen 24 timer.

¨

Jeg fikk svar i løpet av 2 timer, tror jeg. Men jeg sendte midt i vanlig arbeidstid amerikansk tid. Det er søndag i USA også - svaret kommer nok i morgen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨

Jeg fikk svar i løpet av 2 timer, tror jeg. Men jeg sendte midt i vanlig arbeidstid amerikansk tid. Det er søndag i USA også - svaret kommer nok i morgen :lol:

Det har gått ti dager, så det har vært rimelig tid til å svare, selv i vanlig, amerikansk arbeidstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Har lagt inn bestilling, men så kommer jeg til siden hvor det står "select preffered method of shipping" uten at det er noen valmuligheter på det så jeg komemr ikke videre <_<

Edit: for noe dust, måtte legge inn alle opplysninger på nytt...

Er det uproblematisk å betale med kredittkort hit eller bør jeg fikse PayPal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Har lagt inn bestilling, men så kommer jeg til siden hvor det står "select preffered method of shipping" uten at det er noen valmuligheter på det så jeg komemr ikke videre <_<

Edit: for noe dust, måtte legge inn alle opplysninger på nytt...

Er det uproblematisk å betale med kredittkort hit eller bør jeg fikse PayPal?

Uproblematisk å betale med kredittkort.

Jeg hater bestillingssystemet der. Jeg sendte henne bare mail med hvordan jeg ville ha det jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Håper det er greit at jeg legger inn et bittelite spm her i stedet for å lage enda en tråd:

Noen som har 2" halsbånd derfra med den Plastic Side Quick-release buckle? Står mellom den og nickle double bar spenna. Lurer på om den i plast blir litt stor og rar på et så bredt og "tynt" halsbånd, noen som mener noe om det? Virker som de fleste her velger vanlig spenne. Synes bare det virker så praktisk med sånne klikk-låser :rolleyes:

Edit: Heavy eller light D-ring til boxer? Og hva er fabric choice section 2?

Ikke helt lett dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastic Side Quick-release buckle? Tror ikke hun har noe klips på 2"-halsbåndene... Jeg er uansett veldig skeptisk til klips uansett - men nå har alle klipsspennene jeg har hatt blitt knertet rett av. :blink: Jeg har double bar buckle på mine 2".

Også har jeg heavy D-ring på min golden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...