Lemen Skrevet 6. August 2008 Rapporter Skrevet 6. August 2008 Jeg vil ta en sjekk på Sølve hos en god kiropraktor, men hvem...? Jeg har fått anbefalt Pål Hanson i Larvik av min veterinær, er det noen her som har vært hos han eller har andre kiropraktorer som kan anbefales? Jeg hadde tenkt å bestille en time hos Are Thoresen, men han er på ferie til sent i august..
tuppetroll Skrevet 6. August 2008 Rapporter Skrevet 6. August 2008 Jeg kjenner flere som sverger til Kilevær i Larvik. Han har kontor like nedenfor biblioteket der. Veldig flink på det han gjør, og lang erfaring i bransjen.
Lemen Skrevet 6. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2008 Jeg kjenner flere som sverger til Kilevær i Larvik. Han har kontor like nedenfor biblioteket der. Veldig flink på det han gjør, og lang erfaring i bransjen. Takk for tips! Har du litt mer info, finner h*n nemlig ikke når jeg googler..? EDIT: Jeg fant, jeg fant.. Han får jeg ikke tak i før i morgen. Men nå har jeg fått anbefalt Kristin Thue Kristiansen.. som kommer til Skien.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar