Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan kommer jeg i gang?

Recommended Posts

Heei.. jeg er ny her og jeg låper at noen kan svare med på.

1. ossen man legger inn innlegg og bilder på sin personlg profil. Det står jo ikke feks " legg til innlegg" eller noe sont.

2. ossen sletter man hele siden/brukersiden.

3. ossen kan noen se din personlige bruker.

Jeg håper at noen kan gi meg noen svar på disse spørsmålene..

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei.. jeg er ny her og jeg låper at noen kan svare med på.

1. ossen man legger inn innlegg og bilder på sin personlg profil. Det står jo ikke feks " legg til innlegg" eller noe sont.

Jeg håper at noen kan gi meg noen svar på disse spørsmålene..

Takk på forhånd.

Hei!

Velkommen til forumet, skriv gjerne en presentasjon av deg selv her. :)

Du starter en ny tråd ved å gå inn i det forumet eller underforumet tråden hører hjemme i. Hvis du f.eks. vil spørre om sykdommer eller andre helserelaterte spørsmål om hest, så klikker du på Hestesonen.no og deretter velger du Sykdom og helse. For å starte en ny tråd klikker du på "Nytt emne" som står nesten øverst på siden (klikk på bildene under for å se dem i større format).

Hvordankommeigang1-1.jpg

Hvordankommeigang2-1.jpg

Når du skal svare i en tråd, så trykker du enten på Raskt svar eller på Skriv svar. Hvis du vil quote noen, dvs gi svar på ett bestemt innlegg (eller flere innlegg) - sånn som jeg har gjort øverst hvor jeg har med ditt innlegg, så klikker du på Sitér under de innleggene du vil svare på, og så klikker du på Skriv svar (trykker du på Raskt svar så kommer ikke quotene dine med).

Hvordankommeigang3-1.jpg

Hvordankommeigang3-2-1.jpg

For å redigere personlig profil, så trykker du på "Personlig" (under den store Dyresonen-logoen), så velger du "Kontrollpanel" - Personlig profil, og deretter det du ønsker å endre.

Jeg er litt usikker på hva du mener med dette?

Personer som er innom forumet kan se profilen din enten ved å søke opp nicket/brukernavnet ditt, eller ved å klikke på brukernavnet ditt.

Skulle du ha flere spørsmål, så må du bare spørre igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...