ullsokk Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Min katt "væsker" fra det ene øyet... Det samles gult i øye kroken.. Blunker med det øyet som kanskje har øyekatar?? Kan noen hjelpe meg? Har noen andre vært borti noe av det samme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vibejona Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Det har vært litt gult i øyekroken på våre puser også, men ikke ille... Er ikke det ganske vanlig? Jeg regner med det er som med oss mennesker, hvis vi får øyekatarr blir vi røde på øyet i tillegg! ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Bare pass på å holde det rent, tørk det regelmessig vekk med en våt klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 om det er normalt at kattunger isje klare å få vekk søvnen sin i øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 katten min har hatt øyekatarr innimellom,da kommer det sånn gult og litt slimete i øyet,og det er hovent og rødt.. da må du nesten til en dyrlege å få tak i noe øyedråper syns jeg hvis den blir verre,det er ikke noe godt å ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumfy Skrevet 5. August 2008 Rapporter Share Skrevet 5. August 2008 men er det normalt at katten isje får vekk søvnen i øynene, men det ser ut som deter kun det ene øye . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar