eple Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Hei! Klokken på forumet her hos meg går en time for fort. Jeg finer ikke ut av hvordan jeg stiller den :rolleyes2:
SoppenCamilla Skrevet 2. August 2008 Rapporter Skrevet 2. August 2008 Hei! Jeg TROR jeg forklarer riktig nå, men hvis ikke, så ikke drep meg. Personlig -> Kontrollpanel -> Foruminnstillinger (nesten helt nederst) -> også finner du klokkeinnstillingene her, og da skal det ikke være kryssa i noen ruter på DST korreksjon, og Din basiske tidssone skal være (GMT + 1:00 hours) Brussels, Oslo, Trondheim osv.
eple Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2008 Takk for det, da vet jeg hvor jeg stiller den. Det rare er at tiden har forandret seg fra å være korrekt til å være en time for kjapp, og frem og tilbake mellom disse. Da jeg gikk inn der du skrev, så jeg at den stod på +1, endret den til en time tilbake og da var den plutselig en time for lite.. Hehe, så jeg endret den tilbake igjen til +1 og for øyeblikket er den korrekt. Håper den holder seg der nå :rolleyes2: Forresten jeg går inn nå og tar vekk krysset for dst, det er sikkert derfor den har tullet seg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar