Miranda Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Skrevet 30. Juli 2008 Hei, Jeg skal røntge hunden min for HD+AD og er interessert i å vite hva dere har betalt rundtomkring i det siste. Har begynt på en ringerunde, men er rimelig lei av venting og sommertider, så kanskje det er mer effektivt å spørre her Tusen takk!
trevi Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Skrevet 30. Juli 2008 Jeg betalte 1.900,- for HD + AA røntging (inkl. sedasjon) på Dyreklinikken Vest her i Bergen. Men det er nok helt sikkert steder det er billigere. Det viktigste er vel at man kommer til en veterinær man vet har god erfaring og som er dyktig på å ta bilder.
Cathrine og Killja Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Skrevet 30. Juli 2008 betalte 1100 for hd og ad røndking på follo dyreklinikk
Miranda Skrevet 31. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 Ok, takk for svar :angry: Er litt grundig av meg, så fortsatte ringerunden og har nå bestilt time. Det blir veeeeldig spennende!
SFX Skrevet 4. August 2008 Rapporter Skrevet 4. August 2008 Siden jeg snart skal gjennom det samme: Kan du komme med en prisoversikt? Eventuelt ta det på PM?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar