Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker man sårrens for menneske på hund?


Zoey

Recommended Posts

Zoey har jo vært dårlig noen dager nå.. Vi har vært hos vetrinær, og fått kortison, og hun er nå mye bedre..

Problemet er at "vablene" hun har hatt på ryggen har begynnt å sprekke! De ser ut som bittesmå kviser..

Så først i dag at de sprakk, for hun blødde litt..

Men hva er best å rense disse sårene med?

Tenkte å bruke Aloe Vera gel på de etter at det e renset, men er det noen som har no bedre tips, så er det bare å hive innpå!

Hvis Det blir mer sår, eller de blir værre må jeg tilbake til vet selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke rører dem, ville jeg latt det gro av seg selv. Sår blir ofte enda mer infisert, hvis man tukler med dem. Men for å svare på det du spør om, er det ikke noe i veien for å bruke vanlig sårvæske på hunder, eller som sagt ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver å piller på de.. Derfor de blør.. :lol:

Venter til i morra, og ser hvordan de er da.. Er også egentlig fan av å la det gro av seg selv, men dette ser nesten litt betent ut:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver å piller på de.. Derfor de blør.. :lol:

Venter til i morra, og ser hvordan de er da.. Er også egentlig fan av å la det gro av seg selv, men dette ser nesten litt betent ut:S

Ville satt på henne krage så hun ikke kom til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.optima-ph.no/

Disse produktene kan jeg ikke anbefale nok. Veterinæren jeg går anbefaler det også. Når det kommer til ørebetennelse og overflatiske hudbetennelser viser forskning like god effekt med Optima som med antibiotika.

Enig, Optima er veldig bra faktisk. Det har hjulpet en del på både ører og hud her i huset :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...