Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingstelt?


Recommended Posts

Jeg skal kjøpe meg et slikt utstillingstelt som det er på canis. Men er det en plass det er litt billig? Jeg hørte om et nettsted barehund eller noe, der solgte de til 2400 :wub: noen som vet adr? :lol:

Er det noen butikker i nærheten av moss/råde som selger dette?

Vi skal også til Sverige i morgen, noen som vet om noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk prisene i Sverige - de er VESENTLIG billigere enn Norge... Der et telt i Norge koster 2500 så er prisen 1400 i Sverige (og de er like).

Jeg brukte et canistelt nå sist jeg var ute og reiste - og for å si det slik: det er ikke lett å sette opp alene dersom det blåser en smule. To stenger som skal krysse hverandre på utsiden og klikkes sammen - ikke lett nei!

Det finnes andre telt som man slår opp som en paraply; se etter noe sånn heller en canisvarianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk prisene i Sverige - de er VESENTLIG billigere enn Norge... Der et telt i Norge koster 2500 så er prisen 1400 i Sverige (og de er like).

Jeg brukte et canistelt nå sist jeg var ute og reiste - og for å si det slik: det er ikke lett å sette opp alene dersom det blåser en smule. To stenger som skal krysse hverandre på utsiden og klikkes sammen - ikke lett nei!

Det finnes andre telt som man slår opp som en paraply; se etter noe sånn heller en canisvarianten.

Takk for svar :lol: Ja, da skal jeg ikke ha canis telt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...