Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger gode råd!


ullsokk

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Har en langhåra katt så har en liten børste med lange "tagger på".. Som likner på stål, tynne.... og så har e en kosevott.... heiter d tror e.. dn ska være masserende og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

når 2 katter skal bli kjent med hverandre, er min erfaring at man må ta tiden til hjelp.

Det er helt normal katteadferd at de freser og også slåss med hverandre de første ukene.

De skal avgjøre hvem som skal være sjef, den som har vært hos deg lengst, føler seg truet av den

nye kattungen. Derfor er det viktig at du bruker like mye tid på begge to, med kosing osv.

Med mine to puser gikk det minst 2 mnd før det begynte å roe seg, men enda kan de fyke i tottene på hverandre.

Det kan ogtså være greit å vite at mye av slåssingen kan være lekeslåssing.

Lykke til! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cleo :lol: Takker for et fint svar.. Kattene mine har nå fått helja på seg, var på hytta.. Det går fint med de nå.. De leiker, i skrivende stund.. Kan spise ved siden av hverandre og leike slåss... :lol: Ser ut til at det blir bra nå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det der har vi nettopp vært gjennom selv, men våre angrep hverandre også da...de knurra skikkelig og hveste til hverandre! Vi måtte skille de litt fra hverandre noen ganger, men vi fant ut at vi bare måtte la de få holde på.,..og det gikk bra! nå er det bestevenner! Vi fikk våre i begynnelsen av juni! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...