Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten presantasjon..

scrp

Recommended Posts

Heisan.

Vi er nye på forumet her, og tenkte å slenge inn noen bilder som en liten "presantasjon" av oss.

Vi holder hus i Fredrikstad, og bruker skogen flittig :) Har gått valpekurs, og begynner på videregående kurs nå i august.

Nero, er en liten labrador hann på 19 uker. Flink til det aller meste, og lærer veldig veldig fort :) Har enda ikke mistet noen tenner, men det kommer vel om ikke så lenge:)

Jeg er en kar på 25, som jobber i restaurant bransjen. Går kurs for å lære mer om hunder og dems adferd. Planen er å bli instruktør i løpet av året. Det er noe jeg alltid har villet gjøre, og nå er jeg nærme målet :)

Liten pjokk. 8 uker gammel:

230646.jpeg

Litt eldre, rundt 11 uker:

230642.jpeg

230647.jpeg

Tatt i dag, 19 uker gammel. Rett fra stranda:

230648.jpeg

Litt furten etter en 20 minutters kjøretur hjem:

230649.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt da :) Velkommen hit.. Vi bor i Askim, så kanskje vi møtes på treff en gang :)

Det er ikke umulig! Er det ofte slike treff? Kunne godt tenkt meg å være med på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke umulig! Er det ofte slike treff? Kunne godt tenkt meg å være med på slikt.

Tja.. Relativt ofte. Blondie er 7 mnd, og vi har allerede vært med på to treff i Moss og et treff i oslo. Så ca en gang i mnd kanskje? Er jo bare å lage en tråd å spørre om noen vil treffes. Noen ganger kommer det mange og andre ganger er man kanskje bare to-tre stykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Relativt ofte. Blondie er 7 mnd, og vi har allerede vært med på to treff i Moss og et treff i oslo. Så ca en gang i mnd kanskje? Er jo bare å lage en tråd å spørre om noen vil treffes. Noen ganger kommer det mange og andre ganger er man kanskje bare to-tre stykker :)

Okey. Har laget en ang treff i fredrikstad, men er lite interesse tror jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...