Raksha Skrevet 15. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Er vel noe sånt Zima også lå på i den alderen synes jeg å huske, nå har jeg egentlig gullfisk hukommelse da, men;) Søt er'a uansett klipp! Har sett værre;) Hvor stor er Zima nå ca? Veldig spent på hvor stor den lille damen her blir. Fine bilder! Stor (ja, i forhold til mine er hun stor!) og fin dame Så stor hun har blitt Finne bilder av fine bartedyr Takk takk. Merker ikke så mye til at hun er stor før jeg ser henne sammen med hunder jeg anser som store. Snodig det er. Siter
Mirai Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Takk takk. Merker ikke så mye til at hun er stor før jeg ser henne sammen med hunder jeg anser som store. Snodig det er. Kjenner følelsen sett henne ved siden av Mona, så skal du se hun krymper! Siter
Mailin Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Hvor stor er Zima nå ca? Veldig spent på hvor stor den lille damen her blir. Takk takk. Merker ikke så mye til at hun er stor før jeg ser henne sammen med hunder jeg anser som store. Snodig det er. Zimamor er ca 32kg, også ble hun offisielt målt til 64cm på utstillinga i oktober, men da var målestaven litt på skrå, så jeg tipper hun er en 62-63cm. Har ikke fått målt henne selv, og hun begynner å bli tung å holde for å veie oss i lag på baderomsvekta. Ikke så stor, men passelig. Hun blir jo litt tyngre når hun får muskler på kroppen og blir ferdig utviklet (lagt seg ut) om et år eller to:) Nå har jo riesen litt grovere benbygning og er litt mer kompakt enn ridgebackene så de er som oftest litt tyngre selv om de er ca like høye. Det er jo det fine med riesen, de er perfekte kløv og trekkhunder i tillegg til å være fine brukshunder! Siter
Raksha Skrevet 15. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Kjenner følelsen sett henne ved siden av Mona, så skal du se hun krymper! Haha det må vi jo bare få til engang. Zimamor er ca 32kg, også ble hun offisielt målt til 64cm på utstillinga i oktober, men da var målestaven litt på skrå, så jeg tipper hun er en 62-63cm. Har ikke fått målt henne selv, og hun begynner å bli tung å holde for å veie oss i lag på baderomsvekta. Ikke så stor, men passelig. Hun blir jo litt tyngre når hun får muskler på kroppen og blir ferdig utviklet (lagt seg ut) om et år eller to:) Nå har jo riesen litt grovere benbygning og er litt mer kompakt enn ridgebackene så de er som oftest litt tyngre selv om de er ca like høye. Det er jo det fine med riesen, de er perfekte kløv og trekkhunder i tillegg til å være fine brukshunder! Hun er såpass mye tyngre nå, ja. Da blir vel ikke flisa mi så skrekkelig liten hun heller 64-65cm er drømmestørrelsen. Skal se om jeg får målt høyden hennes igjen idag. Riesen er fine poteter, ja. Blir spennende å se hva det blir av oss. Siter
Lemen Skrevet 15. Desember 2008 Rapporter Skrevet 15. Desember 2008 Himmel så voksen bartefrøkna ser ut! Kahlo er virkelig en sjarmør altså, og Sølve har veldig lyst til å hilse på. Han liker hårete damer nemlig. Siter
Raksha Skrevet 27. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2008 Himmel så voksen bartefrøkna ser ut! Kahlo er virkelig en sjarmør altså, og Sølve har veldig lyst til å hilse på. Han liker hårete damer nemlig. Den hårete damen vil veldig gjerne hilse på lille Sølve! Nye bilder fra juleferien vår: Julefeiring medfører strandturer - det betyr bilder. Galskapen og Truls prøver seg på det nærmeste man kommer "isbading" på sørvestlandet: Det VAR noe spennende der altså - før bølga kom. AdhdHunden: Look like shit: Funderer veldig på hvordan hun i det heletatt klarer å løpe med de lange beina uten å gå på trynet hele tiden. Galskapen og AdhdHunden: Adhdhunden kan vise tenner han og, gitt Kjeeeeeeeeeeedelig å vente Søta mi Ligger flere bilder i bloggen, måtte nesten begrense litt her. Siter
Kefir Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Nydelig hund, og for et fantastisk fint navn! Elsker Fridas malerier Siter
Peers Skrevet 6. Januar 2009 Rapporter Skrevet 6. Januar 2009 Kjempefine bilder! Truls ser også ut som en kul hund, og utifra bildene kler han kallenavnet sitt *flir* Men du? Nå MÅ vi virkelig få treffe Galskapen snart! Siter
Gjest Skrevet 7. Januar 2009 Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Utrolig vakre de strandbildene dine altså... *sukk* Siter
Raksha Skrevet 7. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2009 Takk for skryt av bilder og dyra. Anette: Ja! Nå må vi snart få til... Tipper Norma og Kahlo kunne hatt det moro. Siter
LeneG Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Takk for skryt av bilder og dyra. Anette: Ja! Nå må vi snart få til... Tipper Norma og Kahlo kunne hatt det moro. Ikke glem meg og Bonnie da. Vi vil også være med :closedeyes: Siter
ToneS Skrevet 8. Januar 2009 Rapporter Skrevet 8. Januar 2009 Hun er så nydelig! Minner meg sikkelig om en Riesenschnauzer vi hadde for mange år siden. Siter
Stine Pernille Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Fine! Blir mer og mer fasinert av riesen jeg! Siter
Peers Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Anette: Ja! Nå må vi snart få til... Tipper Norma og Kahlo kunne hatt det moro. Sender deg en PM en av de nærmeste dagene jeg Siter
Raksha Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Noen nye bilder av bartegalskapen. Hun er nå straks ti mnd. Akkurat ferdig med første løpetid, og er hjemmeklippet og nappet. Besøk av storebror: Kahlo og Scilos som herjer og leker Snømonster demonstrerer hvorfor hun har kallenavnet "Galskapen" Wups! Oppigjen: Shake it, baby! Got it! Det er noe her! Hallo?! Overlegen, næææsj. Overbevise henne om at hun er den vakreste damen, med bart, på denne jord, så snakker vi igjen Hun kan faktisk både sitte stille, og være pen. Nuh, leke! "Miiiiin!" Langbeint? Bare litt? Siter
ritus Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Kule bilder skulle nesten tro det var min hund du hadde tatt bilde av ,hun er like gal i snøen. :-) Siter
LeneG Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Hun er så kul De blir så flotte og majestetiske når de blir voksne også disse dyra. Siter
ida Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Herlige, gale, lykkelige duracellvofsen Siter
Peers Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Flotte bilder, fin er hun! Nå er det da virkelig på tide at vi får treffe henne? Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Takk takk. Kahlo er morsom hun. Litt intens innimellom, men fryktelig søt og morsom. Flotte bilder, fin er hun! Nå er det da virkelig på tide at vi får treffe henne? Hehe ja! Siter
Blondiemamma Skrevet 2. Mars 2009 Rapporter Skrevet 2. Mars 2009 Hvor ble det av lille krokodille??? Dæven å stor hun har blitt! Vakker og elegant har hun blitt! Siter
Raksha Skrevet 9. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Denne tråden har rett og slett blitt litt bortglemt. Shame on me. Lover bot og bedring, eller noe sånt. Vi har flytta til litt nord for indre gokk, nærmere bestemt Aremark. Jeg fikk en jobbmulighet jeg ikke kunne si nei til og da alt klaffet med leilighet så pakket vi snippesekken og dro. Hun har nå passert året og er forhåpentligvis ferdig med å gro bein. De har vi nok av, liksom. Hun fikk seg et kull med høyst reelle luftvalper: De er "solgt" (les: pakket bort) og heldigvis glemt. Lykken er å løpe i skogen... og leke skogssopp: Hun har fått seg en ny kompis og kollega, schæferen Bredo, også kjent som Tyskern: Snusern og Tyskern poserer: Og koser seg i skogen: Siter
ida Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Søte, glade hund har flytta herfra! Vi sees vel om et par uker, eller så. Siter
Gjest Skrevet 9. Mai 2009 Rapporter Skrevet 9. Mai 2009 Ser ut som om hun stortrives så tipper hun er like fornøyd med flyttingen som du er Siter
Recommended Posts