Akaika Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Hallo allesammen. : ) Mitt navn er Silje, jeg er ei 12år gammel jente fra Trøndelag som elsker dyr! ^^ Jeg har hatt til sammen 7 dyr og har nå tre. To ørkenrotter og en undulat. Undulaten er 5år og heter Gullet. Ørkenrottene er Minni på fire år og Angel på et halvt år. : ) De andre var: Nemi ble 5år (Ørkenrotte) Dolly ble 3år (Ørkenrotte) Minni ble 5 uker (Ørkenrotte) Stjerne ble 7år (Undulat) Selvfølgelig er begge steforeldrene mine allergisk mot hund/katt/ilder/kanin/marsvin osv.. Så det blir ingen av delene på meg.. <_< De gikk heldigvis med på undulater og ørkenrotter, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Hei, og velkommen til dyresonen.no! Håper du vil trives her, og bare spør om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Velkommen til dyresonen. Håper du trives her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Hei og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akaika Skrevet 9. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Tusen takk alle sammen. : D Btw: Kan dere hjelpe meg med noe? Jeg sliter enda med å overbevise mamma om Japansk Spisshund. Det er bare en ting.. Hun mener at det er for stort ansvar for meg alene, det er kanskje ikke så rart siden jeg aldri har hatt ansvar for noe annet enn små dyr som bare sitter i buret sitt hver dag og natt.. Så jeg lurte på om det går an å øve seg på et vis, slik at jeg kan få prøvd det ut og vurdert om jeg er klar selv.. Noen som har et forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar