Fjollebolle Skrevet 16. Desember 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2009 Så fin og mandig han har blitt! Tusen takk (Dog noe usikker på det med mandig, spesielt når han ligger på ryggen og spreller med beina for Felix ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 16. September 2010 Rapporter Share Skrevet 16. September 2010 Ååååh fiiinaste Luno han är supersöt! Han ser bara helt härlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 17. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2010 Ååååh fiiinaste Luno han är supersöt! Han ser bara helt härlig ut! Takk snille! Han er lille lykketrollet mitt Får surre fram noen bilder i dag, men ikke så mange nylige siden han for tiden leker belgisk nakenhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 17. September 2010 Rapporter Share Skrevet 17. September 2010 Takk snille! Han er lille lykketrollet mitt Får surre fram noen bilder i dag, men ikke så mange nylige siden han for tiden leker belgisk nakenhund Fleeeer bilder tack Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Fleeeer bilder tack Vel, "noe" forsinket, men.. *host* her kommer de Da var det kanskje på tide å oppdatere litt. Lillegutt er blitt hele 4 år, ting har vært litt opp og ned de siste årene, energien har ikke vært der og det tok litt tid før vi fant ut av hvorfor fordi symptomene ikke var helt typiske. Han fikk nå i 2012 påvist forallergier og atopisk dermatitt, men nå når vi er kommet i gang med behandling og fått gjort noen forandringer i hjemmet håper jeg jeg får lykkedyret mitt tilbake igjen! Noen hunder kryper litt ekstra inn i hjerteroten din, og for meg er Luno en sånn.. Litt bilder må det jo også bli av gutten: "Miiiiiiine": Strandlek med Nemi: Viktig å ha noe i nebbet: Alltid en gentleman, Rina til Wildah her inne får hodebunnsmassasje mens Nemi følger med : Men fortsatt gode venner etterpå : Verdens snilleste "storebror": Liten lærestund med baby Jolie Etterfulgt av en god klem: Kanskje leksjonen ovenfor dreide seg om hagestell, Luno har alltid vært en ivrig gartner.. Her med Nemi som elev : For blomster er viktig, spesielt når man vil imponere damene..: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Verdens snilleste "storebror": Etterfulgt av en god klem: Så utolig gode bilder! Nydelige hunder også. Belgerklem Fine Luno! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Så utolig gode bilder! Nydelige hunder også. Belgerklem Fine Luno! Tusen takk Grim! Og han er bare så utrolig god når det kommer valper i hus.. Lar dem slippe unna med absolutt alt, så må passe på for ham så han ikke blir for plaget.. Her er en liten videosnutt av Luno med baby-Nemi for to år siden, inkludert både klemming og Luno som klatrestativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Herligste gutten til "tante" Får litt tårer i øynene, videoen med han og Nemi er nesten som å se hvordan Bravo'en var med valper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 22. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Herligste gutten til "tante" Får litt tårer i øynene, videoen med han og Nemi er nesten som å se hvordan Bravo'en var med valper... Bravoen var noe for seg selv han og, fine gutten.. Og det er noe med de store klumsete guttene som blir helt som smør og sååå forsiktige når det kommer valper i nærheten.. Trekker litt i hjertetrådene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2012 Åh, så utrolig nydelig. Får ikke mindre lyst på en til av den videoen der. Kjenner igjen Grim, men han søkte tilflukt på fanget om det ble for mye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 23. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2012 Åh, så utrolig nydelig. Får ikke mindre lyst på en til av den videoen der. Kjenner igjen Grim, men han søkte tilflukt på fanget om det ble for mye. Kjenner igjen den ja, og blikket som sier "redd meg fra monsterbebisen" *fnis*. Guttene virker definitivt langt mer tålmodige enn jentene, selv om Nemi fortsatt lar Jolie slippe unna med det meste..Og det er fryktelig kjekt med flere, så får se hvor lenge du holder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts