Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg mottar varsling for tema jeg ikke ønsker

Recommended Posts

Antageligvis abonnerer du på hele forum, evt i tillegg til spesifikke tråder. Hvis du går inn på Kontrollpanel - Abonnementer - Vis forum, så kan du velge bort abonnementer på hele forum. Si i fra hvis det ikke hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis abonnerer du på hele forum, evt i tillegg til spesifikke tråder. Hvis du går inn på Kontrollpanel - Abonnementer - Vis forum, så kan du velge bort abonnementer på hele forum. Si i fra hvis det ikke hjelper :)

Slik jeg kan se så abonnerer jeg ikke på noen forum. Jeg tok et Printscreen bilde for å vise tilfelle er jeg som ikke helt er med her. Men mottar fortsatt epost om tema jeg ikke abonnerer på,helst nye tema som er akkuratt skrevet.

image1sv1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du abonnerer på forumene Alt mulig, Hundeprat, Fôring og ernæring, Vis din hjemmeside, Din Hund og Gruppe 5. Hvis du klikker øverst til høyre i oversikten over hvilke forum du abonnerer på, i den øverste 'firkanten' så markerer du alle forumene du abonnerer på, og så kan du gå nederst på siden og velge å stoppe varsling i de valgte forumene. Hvor pedagogisk denne forklaringen er, tør jeg ikke å svare for, men jeg håper du skjønte hva jeg mente :) Hvis ikke er det bare å spørre igjen så skal jeg prøve å forklare det igjen (når det ikke er midt på natta) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...