shatique Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Jeg mottar epostvarsling for tema/tråder som jeg ikke abonnerer på. Utrolig irriterende. Kan noen være så snill å si meg hvordan jeg får stoppet dette vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 5. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2008 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Antageligvis abonnerer du på hele forum, evt i tillegg til spesifikke tråder. Hvis du går inn på Kontrollpanel - Abonnementer - Vis forum, så kan du velge bort abonnementer på hele forum. Si i fra hvis det ikke hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 6. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 Antageligvis abonnerer du på hele forum, evt i tillegg til spesifikke tråder. Hvis du går inn på Kontrollpanel - Abonnementer - Vis forum, så kan du velge bort abonnementer på hele forum. Si i fra hvis det ikke hjelper Slik jeg kan se så abonnerer jeg ikke på noen forum. Jeg tok et Printscreen bilde for å vise tilfelle er jeg som ikke helt er med her. Men mottar fortsatt epost om tema jeg ikke abonnerer på,helst nye tema som er akkuratt skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Joda, du abonnerer på forumene Alt mulig, Hundeprat, Fôring og ernæring, Vis din hjemmeside, Din Hund og Gruppe 5. Hvis du klikker øverst til høyre i oversikten over hvilke forum du abonnerer på, i den øverste 'firkanten' så markerer du alle forumene du abonnerer på, og så kan du gå nederst på siden og velge å stoppe varsling i de valgte forumene. Hvor pedagogisk denne forklaringen er, tør jeg ikke å svare for, men jeg håper du skjønte hva jeg mente Hvis ikke er det bare å spørre igjen så skal jeg prøve å forklare det igjen (når det ikke er midt på natta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Jeg skjønnte hva du mente nå. Trodde bare at jeg ikke abbonerte på den så lenge det ikke var hake på dem jeg. Silly me. Skal iallefall få avbestillt abboneringen nå iallefall. Takk for hjelpen Miriam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar