Gå til innhold
Hundesonen.no

Dette er en unødvendig tråd.


SoppenCamilla

Recommended Posts

Dette er et unødvendig svar.

Måtte være en celle og molekylærnerd som hadde en slik webadresse. arabidopsisthaliana.com. Arabidopsis thaliana, også kalt vårskrinneblom, er en av de få planeten hvor forskerne har kartlagt artens genom.

Nå fikk jeg lyst på jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et unødvendig svar.

Måtte være en celle og molekylærnerd som hadde en slik webadresse. arabidopsisthaliana.com. Arabidopsis thaliana, også kalt vårskrinneblom, er en av de få planeten hvor forskerne har kartlagt artens genom.

Nå fikk jeg lyst på jordbær.

Hahahah, du er litt nerd du og da, som vet det der. :console:

Jeg har spist masse jordbær i dag, så jeg har ikke lyst på lenger. Jordbær er nam :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jordbær med (H-)melk og sukker, men kan ikke spise det pga allergi og det er skikkelig urettferdig!

Du må skrive i furtetråden da. For det der er skikkelig urettferdig!!

Lurer på om jeg skal stoppe og kjøpe jordbær i Drøbak senere. Der kommer de rett fra åkeren. Og er kjempesøte. :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ca 2 kurver med jordbær hver dag... Moren min mener at man skal spise så mye jordbær at man er lei av de innen sessongen er over. Jeg er på god vei til å bli lei. Stor kjøkkenhage med jordbær hjemme, + at moren min kjøper noen kasser i uka, ja da begynner å å hjelpe.

Nå er klokka litt over 12. Idag har jeg spist: brødskive med jordbær og sukker på, is med jordbær, og etter middag skal vi har jordbær krem (anbefales! Miks frosne jordbær med fløte og sukker i en smoothe (?)maskin!) og ellers ligger jeg ute og soler meg og spiser jordbær... Mmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ca 2 kurver med jordbær hver dag... Moren min mener at man skal spise så mye jordbær at man er lei av de innen sessongen er over. Jeg er på god vei til å bli lei. Stor kjøkkenhage med jordbær hjemme, + at moren min kjøper noen kasser i uka, ja da begynner å å hjelpe.

Nå er klokka litt over 12. Idag har jeg spist: brødskive med jordbær og sukker på, is med jordbær, og etter middag skal vi har jordbær krem (anbefales! Miks frosne jordbær med fløte og sukker i en smoothe (?)maskin!) og ellers ligger jeg ute og soler meg og spiser jordbær... Mmmm!

Blender, Maren, blender! :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade!

Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi!

NYYYYYYYDELIG :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade!

Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi!

NYYYYYYYDELIG :D

Åh, det er fantastisk godt det! :devil:

Igår mævla jeg jordbær og pakistansk mango, DET er godt sammen det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det beste på jord er nyplukka jordbær å smelta sjokolade!

Satt i går kveld (etter å ha vært på slang) med kjelen med varm smelta melkesjokolade i fanget, og dyppa jordbærene oppi!

NYYYYYYYDELIG :)

Nydelig ja! :)

Vet ikke hvor de selger det, men tanta mi har sånn greie ting der man putter sjokolade i en sånn liten kopp, med en litt større kopp med vann i, over ett telys, også smelta sjokoladen :)

Jordbær er godt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spist jordbær ennå i år.

Jo, sånn sett bort ifra en liten håndfull markjordbær jeg fant ute i skogen. Men jeg var skeptisk nå som jeg har opplevd verden med hannhund, så jeg fikk nok ikke nytt dem så mye som jeg burde. Sjansen for at sånt er tissa på er vel ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...