Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow

Car00line

Recommended Posts

Stemmer, regna med at Sauda ikke var så stort :lol: Hun hadde tenkt å prøve seg litt på utstilling, men hun får nå bestemme det selv :lol: Har ikke sett annet enn hodebilde av Shanti og vet ikke noe om størrelsen hennes, men håper jo hun blir brukanes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, regna med at Sauda ikke var så stort :lol: Hun hadde tenkt å prøve seg litt på utstilling, men hun får nå bestemme det selv ;) Har ikke sett annet enn hodebilde av Shanti og vet ikke noe om størrelsen hennes, men håper jo hun blir brukanes da.

Den valpen er en vakker vakker skapning :lol:

Hun og Aron leker såå fint sammen :lol: Herlig gemytt på henne også.

Hun er forresten ganske liten og "tynn/slank" enda, men det vokser seg jo til. Ikke vet jeg hvordan sheltie valper seg ut i den alderen da men. Fin hund hvertfall :lol:

Lykke til på valpeshow iv og caroline ;) Regner med å få et pip når damene er ferdig i ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere vet hvem hun er :lol: Tar gjerne imot bilder om dere treffes nå og da :lol: Skulle veeeldig gjerne likt å vite høyden hennes da. Hun var størst hele veien som liten valp, men de blir ikke nødvendigvis de største som voksne likevel. At de er spinkle en stund er veldig vanlig, de begynner å se mer ut som hunder når de bllir 8-9-10 mnd. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har bilde av henne fra valpekurset, men jeg må lete litt først :lol:

*edit*

Jeg fant, jeg fant^^ Jeg fant et dårlig bilde av dem fra da de lekte ilag :lol:

DSC00100-1.jpg

Ikke at du fikk se så mye mer av henne nå da men :lol:

Kom litt ut av tråden nå da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...