Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow

Car00line

Recommended Posts

Skrevet

Hei!

Nå har jeg meldt Keela på valpeshow 22. - 23. august på Norsk Chow Chow Klubb.

Andre som skal på valpeshow?

Enten det samme eller andre plasser?

Er litt gøy å vite viss noen skal på de samme :lol:

Skrevet

Tipper det var til Amdal familien :lol:

Vakker mørk sobel tispe :lol:

De var med meg på valpekurset faktisk.

Men tror ikke de har tenkt å drive med utstilling, eller skolle de det?

Skrevet

Stemmer, regna med at Sauda ikke var så stort :lol: Hun hadde tenkt å prøve seg litt på utstilling, men hun får nå bestemme det selv :lol: Har ikke sett annet enn hodebilde av Shanti og vet ikke noe om størrelsen hennes, men håper jo hun blir brukanes da.

Skrevet

Nei, det er ikke det.. :lol: Men da dukker de kanskje opp da^^

Hun var flink på valpekurset vertfall. Fikk mye skryt :lol:

Da de tok gå pent i bånd øvelsen så hold hun øyekontakt hele tiden og var skikkelig intressert :lol:

Skrevet

Hun er veldig fin iallfall. Vi traff henne da vi skulle til hytta. Eierne sa at det eneste lille minuset var at hun løp litt etter biler.. Men det håper jeg de lærer henne av med iallfall :lol:

Skrevet
Stemmer, regna med at Sauda ikke var så stort :lol: Hun hadde tenkt å prøve seg litt på utstilling, men hun får nå bestemme det selv ;) Har ikke sett annet enn hodebilde av Shanti og vet ikke noe om størrelsen hennes, men håper jo hun blir brukanes da.

Den valpen er en vakker vakker skapning :lol:

Hun og Aron leker såå fint sammen :lol: Herlig gemytt på henne også.

Hun er forresten ganske liten og "tynn/slank" enda, men det vokser seg jo til. Ikke vet jeg hvordan sheltie valper seg ut i den alderen da men. Fin hund hvertfall :lol:

Lykke til på valpeshow iv og caroline ;) Regner med å få et pip når damene er ferdig i ringen :P

Skrevet

Så gøy at flere vet hvem hun er :lol: Tar gjerne imot bilder om dere treffes nå og da :lol: Skulle veeeldig gjerne likt å vite høyden hennes da. Hun var størst hele veien som liten valp, men de blir ikke nødvendigvis de største som voksne likevel. At de er spinkle en stund er veldig vanlig, de begynner å se mer ut som hunder når de bllir 8-9-10 mnd. :lol:

Skrevet

Jeg tror jeg har bilde av henne fra valpekurset, men jeg må lete litt først :lol:

*edit*

Jeg fant, jeg fant^^ Jeg fant et dårlig bilde av dem fra da de lekte ilag :lol:

DSC00100-1.jpg

Ikke at du fikk se så mye mer av henne nå da men :lol:

Kom litt ut av tråden nå da :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...