bjornpv Skrevet 28. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2009 Så stor og flott han har blitt! Fine bilder også Ser godt familielikheten til hans onkel (Ping) og tante (Tanja) som jeg har møtt! Takk :-) Stor har han blitt... sjøl om eg skal ha litt meir muskla på han. Men det kjem med tida:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 4. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Ja då har bade sesongen starta for fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 4. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Etter et bad så må vi få i oss næring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 5. April 2009 Rapporter Share Skrevet 5. April 2009 Jøss, det var en elegant og flott aussie! Fint uttrykk på han :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. April 2009 Rapporter Share Skrevet 5. April 2009 Nydelige aussiegutten My er misunnelig på Minus som får bade allerede! Her er det enda is på badevannene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 8. April 2009 Rapporter Share Skrevet 8. April 2009 Nydelig! Virkelig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 oj! så nydelig han har blitt! virkelig målløs her jeg sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Nydelig ja herlige tegninger og farger.. Og et fint uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Aussier altså :rolleyes2: Uansett om de er store og jeg vil ha liten hund, så kan jeg ikke noe for å forelske meg i dem. Nydelig hund og som flere har sagt over, døds pene tegninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 16. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2009 takker:) han er en ekte god gutt... uten om når vi e på fjell tur lag med masse folk:S trudde han skulle ta live av seg i helga... skulle nesten tru han hadde høgde skrekke hadde det ikkje våre for at vi starta å gå i frå sjø kanten. han gjekk og bjeffa og dragde i bande som en tulling.... men gjekk no bra til slutt... eg fikk trent både bein og arma takke vere han:) skal sjå om eg får ut noken bilde i frå turen i morga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 15. September 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2009 vart lite bilde i frå den turen så då e det på tide å legge ut et bilde eller 2 frå en annen fjell tur.... eller trappe tur som det egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 15. September 2009 Rapporter Share Skrevet 15. September 2009 Veldig vakker hund du har! Det er noe malerisk over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornpv Skrevet 11. Januar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2010 ja då va det på tide med en liten oppdatering her og... Vinter har no tatt over kysten her så her kosa vi oss snøven som stort sett alle andre. Minus e som sakt en ekte snø hund. ingen ting funger beire som beløning en en snøball. Så noken bilder av tullingen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar