Ingvild Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hei, er det noen som blir med på ei trening i løpet av denne uka/før onsdag neste uke? Hvem, hvor, når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Jeg vil gjerne, men hvilken type trening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Vi blir som sagt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Jeg vil gjerne, men hvilken type trening? Tren-på-det-man-vil-og-trenger-trening. Lydighet, ringtrening, freestyle, triks, bare være i nærheten av andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hva med førstkommende Torsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Hva med førstkommende Torsdag? Ja, for meg passer det fint i alle fall. Jeg har ingen planer, og det ser ut til å være meldt ok treningsvær; opphold, overskyet og 15-16 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Tren-på-det-man-vil-og-trenger-trening. Lydighet, ringtrening, freestyle, triks, bare være i nærheten av andre... Oki Hva med førstkommende Torsdag? Tror det skal gå bra, men har halsbetennelse nå, så det kan hende at jeg ikke er frisk til den tid.. <_< Rotvoll? Klokka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 23. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2008 Jeg og Ask kommer med mindre jeg har begynt på jobb innen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Sted: Rotvoll er litt "prakki", siden vaktmesteren kommer og kjefter på oss hvis vi er flere som trener der. Dessuten, hvis vi skal trene på formiddagen, så er det en del biler der... Det er vel flere steder det er sånn, forøvrig. Det er vel sfo-unger på Kalvskinnet skole nå? Ellers er det jo ideelt å trene der. Hva med Brundalen vgs? Der er det store og fine områder å trene på, og lite/ingen mennesker på denne tiden. Også er det ganske nært meg. Evt. skolegården til Katta? Eller nei, der er det parkeringsplass nå... Hm... Dødens dal? Et eller annet sted på Lade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Brundalen er jo veldig greit da...ellers så har vi..hmm..ranheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Hvor det er har ikke så mye å si for meg.. Bare det er lett å komme seg dit med buss osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Hvor det er har ikke så mye å si for meg.. Bare det er lett å komme seg dit med buss osv.. Samme for meg. Gjerne asfalt, helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Ok, men skal vi si Brundalen vgs, da? Der kan man trene på både asfalt og gress, og buss nr 36 og 66 går forbi. Når på dagen er dere lystne på å trene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 11-tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Ja, 11 funker fint for meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 okei, da kommer vi Torsdag kl 11, Brundalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2008 Ok, skal se om jeg kan komme meg dit til da.. Lite sansynlig men Edit: Kan desverre ikke komme... Får se neste gang da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2008 okei, da kommer vi Torsdag kl 11, Brundalen. Japp, vi snakkes i morra. Hvis flere vil, så er det bare å henge seg på. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar