Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjeeeelp! Bronsemerket.......:S

Jeampi

Recommended Posts

Neste søndag skal klubben arrangere bronsemerke prøve...og folk på trening sier at jeg bør prøve...Men HUFF jeg vet ikke om jeg tør!!!

Hun kan alt bortsett fra vippa,slalomen og pølsen... vippa tror jeg ikke er noe problem hvis vi øver masse på torsdag. Og slalomen går an å lokkelure seg igjennom. MEN jeg tviiiler sterkt på at Pito løper frivillig inn i pølsen...

Det hadde vært utrolig morro og prøve for det er gratis. Men jeg vil ikke forhaste meg...Hva skal jeg gjøre??? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste søndag skal klubben arrangere bronsemerke prøve...og folk på trening sier at jeg bør prøve...Men HUFF jeg vet ikke om jeg tør!!!

Hun kan alt bortsett fra vippa,slalomen og pølsen... vippa tror jeg ikke er noe problem hvis vi øver masse på torsdag. Og slalomen går an å lokkelure seg igjennom. MEN jeg tviiiler sterkt på at Pito løper frivillig inn i pølsen...

Det hadde vært utrolig moro og prøve for det er gratis. Men jeg vil ikke forhaste meg...Hva skal jeg gjøre??? :?

Stå på og prøv :D Det er en utrolig god trening. Jeg klarte ikke Bronsemerket første gang, men jeg lærte utrolig mye om det å prøve :D Jeg hadde gjort akkurat det samme idag, nemlig å prøvd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...