Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnforslag

Line_

Recommended Posts

Jeg vet jeg kanskje skulle lagt denne tråden på kattesonen, men det er mye mer liv her og lettere å få respons, så:

Er det noen som har noen gode forslag til navn på en rød guttepus? Jeg vil ikke ha et helt vanlig navn, gjerne et navn som betyr noe/er navnet på noen eller noe. Jeg har kun satt opp to navnforslag som poppet opp i hodet mitt:

Taxi (vet ikke hvorfor...)

Jerry (vi har en katt som heter Tom fra før av, men jeg vet ikke helt hvor godt jeg liker navnet...)

Pusen blir hentet til helgen, så det kommer nok litt bildespam :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på BARE hundesonen, når du skal lese innlegg eller hele dyresonen ?

Jeg ser alltid på hele dyresonen, og da kan det bli like mye liv i denne tråden, likevel om du legger den ut på kattesonen.

Men jeg synes Panter er ett fint puse-navn fresten, gammelpusen min navn det. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal se på innlegg, trykker du på 'se innlegg i hundesonen' eller dyresonen?

Hvorfor i all verden spør du om det her...?

Jeg likte Taxi. :P Jerry blir kanskje litt feil siden Jerry tross alt er en mus? :) Hva med Max? Eller Oskar/Oscar?

Gleder meg til bildespam. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en katt som heter Desmond Tutu :P

Synes det er litt stilig. (Katten er svart og har hvit prestekrage :))

Her er noen navneforslag fra meg:

CALIX: Nickname for Latin Callistus, meaning "most beautiful."

CALLIAS: Latin form of Greek Kallias, meaning "beauty."

CALLISTUS: Latin name derived from the Greek word kallistos, meaning "most beautiful."

CALLIXTUS: Variant of Latin Callistus, meaning "most beautiful."

Bare noen jeg kom på i farta, må nemlig ut og lufte hund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på BARE hundesonen, når du skal lese innlegg eller hele dyresonen ?

Jeg ser alltid på hele dyresonen, og da kan det bli like mye liv i denne tråden, likevel om du legger den ut på kattesonen.

Men jeg synes Panter er ett fint puse-navn fresten, gammelpusen min navn det. :)

Jeg ser bare på hundesonen, men jeg bruker ikke "nye innlegg" knappen :D

Panter synes jeg passer til en sort katt :P Da er Tiger bedre på en måte. Jeg liker Taxi, men jeg vet ikke hva resten av familien tenker. Broren min på 8 vil gjerne at den skal hete Didrik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...