Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt første kyss?


Aya

Recommended Posts

Come on girls (og dere få gutter), dere husker sikkert deres første skikkelig kyss. Jeg regner ikke sånne typiske barnehagekyss altså, men det første skikkelige kysset som du fniste og lo og skravlet i timesvis med venninnene dine om, og som du skrev om i dagboken din. That kind of first kiss. Så- fortell:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis vi ikke regner med alle "nøtt eller sanhet" kyssene så var vel mitt første kyss...

med en gutt som heter glenn. Vi var bestevenner, og jeg overnattet alltid hos ham..

vet ikke hvorfor vi kysset, det bare ble sånn!

Ganske rart.. jeg har alltid vært ekstremt kjenert på dette området. Jeg har alltid vært sånn at jeg vil vente til jeg finner den rette personen person... noe jeg er glad for idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Første sommerfugler-i-imagen-kyss, ja... Det begynner å bli en stund siden, ganske nøyaktig syv år siden... Det var med eksen, og i verdens "teiteste" omgivelser. Vi satt i gangen i menigheten vi tilhørte, det var dagen før jeg skulle reise bort i to uker, og vi småpratet litt sånn frem og tilbake før vi kysset. Skikkelige sommerfugler, ja, og det tok lang tid før jeg klarte å samle meg helt igjen etterpå :lol: Hvordan resten av historien gikk, tror jeg de fleste har fått med seg, men vi hadde det definitivt fint en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første sommerfugl-i-magen kyss var da jeg var 13, og var på den årlige turen med danskebåten til København sammen med endel familie. Jeg og kusinen min og en venninne var oppe på "diskoteket", drakk alkoholfrie drinker og følte oss stooore ...:lol: Det var en gjeng svenske militærgutter der også, som var på perm, og vi begynte å snakke med de. Vi sa vi var noe eldre enn det vi var, selvsagt:p Rett før vi skulle ned og legge oss tok en av guttene med meg ut på dekket, hvor vi lekte Titanic (I'm the king of the woooorld!), og så kysset han meg. Han var rundt 20, altfor gammel selvsagt, men jeg hadde sommerfugler i magen i flere uker etterpå ... Skrev om det i dagboken og skravlet masse med bestevenninnen min om det. Hihi, morsomt å tenke tilbake på egentlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 14 og vi hadde vært på skoleball. Da vi skulle hjem, tok gutten som jeg gikk på ballet med meg i hånden og vi løp nedover gaten så ingen skulle se oss :angry: Det var klar stjernehimmel, og vi sto der i finstasen, d var såå koselig ;) haha ;)

Aner ikke hvor mange ganger jeg har holdt på med han her etterpå- enten har vi vært sammen, bestevenner eller så har jeg "hatet" han :icon_redface:

Merkelig forhold med andre ord...men nå er vi venner- eller nesten i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på Phonuli - hadde en på barneskolen som var sånn torsdag uke 2 - ble sammen. Torsdag uke 3 - slo opp, haha :angry: Veldig av og på. Vi klina ene uka, og slo hverandre neste, læreren ble aldri klok på oss ;)

Første var intens råklining i senga mi, slutten av 5 eller begynnelsen av 6 klasse :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kyss fikk jeg en gang jeg satt barnevakt. Storebroren som egentlig ikke skulle være hjemme, var visst plutselig det allikevel. Han hadde vært "interessert" i meg "bestandig", og foreldrene våre hadde erta oss med det i alle år, og egentlig syns jeg ikke han var noe særlig.. Jeg var vel ikke veldig begeistret for at han skulle kysse meg, men han gjorde det allikevel, og overraskende nok kom det sommerfugler i magen av det. Så det gjorde vi resten av kvelden - kyssa. Da var jeg 13 og han 14. Det ble ikke noe mer ut av det enn kyssing den ene kvelden.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første ordentlige kyss fikk jeg av min eks-samboer når jeg var 15 år. Vi var på en fest liknende greier, og han skulle kjøre meg hjem på mopeden sin. Vi kjørte i bekkmørket over et jorde, mopeden velta, vi datt av. Og vi lå der litt og skravlet, og så kysset han meg :rolleyes: Vi kysset ganske mye den kvelden egentlig *fnis* Vi ble sammen den dagen, og var sammen i nesten 8 år, ble dessverre slutt nå for litt siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første, dype, ordentlige kyss fikk jeg på fest sommeren til niende. Det jeg husker var at han dyttet meg opp mot bilen og stakk tunga si langt nedi halsen på meg. Mye spytt, ganske klumsete og ikke spesielt romantisk. Men det har blitt bedre siden den gang da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kyss var ikke noe romantisk i det hele tatt. Det var første gang jeg var full,og det var med en jeg jobbet med på hotell den sommeren. Vi var på tur langt oppe i strynefjellet, hvor hotellet ligger, fordi jeg og ei vennine skulle prøve å gå av rusen. Jeg var 15, hadde drukket polsk vodka og han var 18 :icon_redface: Det sier seg selv at det ikke var noen god kombinajon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før vi skulle ned og legge oss tok en av guttene med meg ut på dekket, hvor vi lekte Titanic (I'm the king of the woooorld!), og så kysset han meg.

Haha, jeg likte denne!

Mitt første ordentlige kyss, eller klining kan man si, som betydde noe for meg, var når jeg var 13 år gammel og var skikkelig betatt av kameraten til storebroren min (som da var 16). Vi hadde flørta en del tidligere, men det var bare enkle kyss på kinnet. Dette skjedde på nyttårsaften og han kom bort til meg, så meg inn i øynene og kyssa meg lenge.

Jeg svevde på skyer lenge etter det, og ble ikke mindre betatt av han heller. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke! :P Men jeg husker mitt første "klin" (isj, det hørtes ikke spesielt bra ut), og det var under en sånn "nøtt eller sannhet greie", men det talte jo ikke her.. (forresten, hvem har sagt at sommerfugler holder seg unna nøtt eller sannhet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...