Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass/lån av bullmastiff i Kristiansand

elins_70

Recommended Posts

Av og til dukker det opp situasjoner der det hadde vært praktisk å hatt en fast person/familie som kunne passe bikkja i en eller flere dager. Kennel er dyrt i lengden, og også ofte fullt i ferietidene. Jeg har tidligere prøvd å låne ut min bulle litt over ei uke til et par som gikk med planer om å kjøpe bullevalp. Dette ble en kjempetrivelig opplevelse både for dem og bikkja mi, og utrolig praktisk for meg akkurat da siden jeg skulle bort den uka. Og de fikk et visst inntrykk av hva de kunne forvente å få i hus ved å kjøpe en bullevalp sjøl. Så i det siste har jeg lurt på om det finnes noen som ikke har tid å ha hund på fast basis men kunne tenkt seg å låne en av og til, eller noen som kunne tenke seg en lekekamerat til egen hund noen dager i ny og ne i Kristiansand eller omegn?

Vi har en bulleoppdretter vi kan ty til - men det er ikke alltid det passer. Så derfor slenger jeg ut spørsmålet her. Kanskje det er noen som har anledning og lyst å passe min 2 år gamle bullmastiffhanne en sjelden gang...........? Kompis heter han. En veldig sosial, utadvent, rolig, barnevant hund. Han er vant med 1-2 småturer og 1 lengre tur pr dag, masse kos, og ellers være en del av gjengen. Leker ofte med andre hunder av forskjellige raser og begge kjønn (men ikke de minste, da jeg er livredd han skal tråkke på de og gjøre skade).

Vel, hvis noen har et tips eller er interessert, hadde det vært hyggelig å få en tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...