Amo Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2008 Valpen kommer i hus om bare noen dager - 12 uker gammel bretontispe Lurer derfor på om det er noen andre som har valper og som kan tenke seg å møtes innimellom for sosialisering/trening/tur i området rundt Dragvoll, Steinan eller Risvollan. Vi vil gjerne også treffe trygge, voksne hunder som valpen kan bli kjent med. Håper på god respons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 14. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2008 Jeg får valp selv om 3 uker, så kan godt bli med da Har en hund som er veldig snill med alle fra før, men hun er for snill da. Skummelt med store valper som vil leke må vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 16. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2008 Vi henger oss gjerne med når valpen din er klar for litt sosialisering! Har en 4 mndr. gammel eurasiergutt som er veldig leken, men stort sett flink til å se an andre valper. Vi skulle gjerne hatt en fast gjeng å leke med en eller to ganger i uka, og tar gjerne turen til Dragvoll omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amo Skrevet 17. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Takk for svar, begge to Da tar jeg kontakt etterhvert så vi får avtalt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilde&divo Skrevet 17. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2008 Ok. Jeg sender deg en pm med nummeret mitt. Gleder oss til å møte dere vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebba Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Hei.... Jeg har en rottweiler blandig på 3 mnd som jeg gjerne vil sosalisere med andre valper hunder... Kan vi få være med Profilen min er feil, ebba lever ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Nå har jeg også fått valpisen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eve Skrevet 22. September 2008 Rapporter Share Skrevet 22. September 2008 drar dere fremdeles på valpetreff? vi får en liten havaneser om noen dager, og har lyst å gi den en sosial start Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisepii Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 jeg vil bli med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. September 2008 Rapporter Share Skrevet 28. September 2008 til trådstarter, IS klubben har treninger (alla sosialisering) oppå dragvol! Men det er ikke bare Is, også ES, GS og Breton! Treningene er for unghunder! Veldig fint sosialisering! Samt de har med treninger som innkalling, få fint osv ..! Ikke noe dyrt heller, 600 tror jeg for et 'semester' var med på det i fjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar