microdot Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Skrevet 12. Juni 2008 Spør her, siden det kanskje er noen som vet her inne.. Hva kan jeg forvente at det vil koste å sende en 2-3 kg hund alene med fly fra Polen til Gardemoen? Er det snakk om hundrelapper eller tusenlapper? Bare sånn at jeg kan ha det litt i bakhodet Mvh. E
xxx12345 Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Skrevet 12. Juni 2008 Tusenlapper. De som har søstra til lillemor her vurderte å få valpen sendt, men det ble dyrere enn eiers flybillett tur-retur Trondheim Gøteborg.
Linepip Skrevet 12. Juni 2008 Rapporter Skrevet 12. Juni 2008 Spør her, siden det kanskje er noen som vet her inne.. Hva kan jeg forvente at det vil koste å sende en 2-3 kg hund alene med fly fra Polen til Gardemoen? Er det snakk om hundrelapper eller tusenlapper? Bare sånn at jeg kan ha det litt i bakhodet Mvh. E Jeg fikk tilsendt hund fra Belgia (Brussel) til Bergen og mener jeg betalte ca 2500,-. Dette var snakk om en hund på ca 7-8 kilo.
microdot Skrevet 12. Juni 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2008 Okei! Tusen takk for svar dere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar