12345 Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Neimen så søt ! Har aldri sett en rottweiler valp før Syntes rottweiler virker litt skummel for å være helt ærlig men nå er nok frykten over etter å ha sett denne søte lille ! Hun var kjempe søt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Neimen så søt ! Har aldri sett en rottweiler valp før Syntes rottweiler virker litt skummel for å være helt ærlig men nå er nok frykten over etter å ha sett denne søte lille ! Hun var kjempe søt ! Lille Mitra er alt utenom skummel :angry: Men temperament, det har hun virkelig *flir* Gleder meg til å treffe dere igjen i dag :-) Så håper jeg Sheela er grei med Mitra ,og omvendt :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 åhhh, helledussen sååå søt hun er :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 31. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2008 Hvordan går det ellers da, greit å ha de to sammen? Hvordan er hun som type? Fortell fortell! Nå har ikke Kali og Mitra vært noe særlig sammen denne sommeren i og med at Kali er på hytten med familien. Men til nå har det godt over all forventning. Mitra blir overglad for å se Kali når de har vært lenge fra hverandre, mens Kali helst vil være med meg, så hun blir litt frustrert når det er fullt av valpetenner i øret hennes når hun skal ha kos *ler*. Som type jah... Hun har en ektrem personlighet og hun vet veldig godt hva hun vil her i livet, samtidig som hun er utrolig hengiven for folk flest. Jeg har aldri sett henne redd for NOE. Hun tåler fint å stå alene i bånd når vi trener og slår seg til ro hvor det skulle være. Hun er veldig oppmerksom når vi trener og har en naturlig kontakt, elsker å følge med på alt som skjer. En mer matglad hund skal du lete lenge etter, og mat kan egentlig være hva som helst, så jeg må passe veldig godt på henne på tur. Jeg har ikke fått henne sånn kjempeinteressert i leker enda, men jobber med saken. Alt i alt så er hun den perfekte hunden for meg :angry: Åh, ho er så fin! Hun har det med å sjarmere folk Helledussan for noen valpeøyne! De øynene har hun fått fra moren sin som også er helt nydelig Også er det jo noe helt spesielt når de er valper Neimen så søt ! Har aldri sett en rottweiler valp før Syntes rottweiler virker litt skummel for å være helt ærlig men nå er nok frykten over etter å ha sett denne søte lille ! Hun var kjempe søt ! Hehe det er mange som spør meg hvilken rase det er, for hun er tydeligvis alt for søt til å være Rottweiler Lille Mitra er alt utenom skummel Men temperament, det har hun virkelig *flir* Gleder meg til å treffe dere igjen i dag :-) Så håper jeg Sheela er grei med Mitra ,og omvendt :closedeyes: Hun har nå iallefall lært å beherske seg Og det gikk jo fint med de to, så det blir vel ikke siste gangen de treffes tenker jeg. Også lærer du jo i tilegg å bli bedre kjent med Sheela åhhh, helledussen sååå søt hun er Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 27. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Nå har hun blitt hele 5,5mnd, og tiden går så alt for fort. Vi har vært innom litt av hvert, både utstilling og runderingskurs. Hun har virkelig mye motor den jenta. Forresten kan modoratorene vær snille og endre datoen Spor Utstilling på trones (ble BIM) Oppstilling Rundering (noen tatt av Marita) Full fart mot figurant Også er hun jo veldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 27. September 2008 Rapporter Share Skrevet 27. September 2008 Så vakker Rottis. Gud for noen vakkre øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 25. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 En liten oppdatering fra oss. Mitra har vært i snø for første gang, og som de aller fleste unghunder blir hun helt gal Hun er nå 7 mnd og begynner å bli en flott liten dame. kanke sitte i ro alt for lenge Snusi Nærbilde Posere litt til Pinne! jaja.. Søta Gomle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda Kristin Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Nydelig hund du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Du har en utrolig fin hund :rolleyes2: Å navnet hennes er det kuleste navne jeg noen gang har hørt *Skrive det ned til neste hund* hehe Du kommer sikkert til å kose deg noe ekstremt med den bamsen der tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Nydelige Mitra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 25. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Takk takk Jeg har faktisk aldri hørt en annen hund med det navnet, så det er nok itt spesielt. Kjekt at du liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. August 2010 Rapporter Share Skrevet 24. August 2010 Har det skjedd noe med fantastisk søte Mitra? :rolleyes2: Var inne og snoket på Knertebosidene, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar