Gå til innhold
Hundesonen.no

w380i


PsychoLynx

Recommended Posts

Den er ganske stor da, i tillegg har den dårlig høytaler for å være en walkman telefon. Min henger seg ofte opp, skjermen blir svart og den må restartes. I helgen slettet den alt jeg hadde lagt over på den fra datamaskinen. Jeg var også litt overrasket over at den ikke har videokamera, siden den har såpass bra kamera, men det bryr meg minimalt egentlig. Jeg syns også knappene er ganske harde og vanskelig å skrive fort med.

Det positive er at den tåler en del, jeg har mistet min ganske mange ganger i bakken uten at den har tatt skade av det. Vippe-funksjonen gjør jo at tastaturet er beskyttet når den er lukket. Den har også de fleste nye funksjoner som nye mobiler har, men hadde jeg visst at den var så treg og ofte henger seg opp, så hadde jeg ikke kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, da skal jeg IKKE ha den.... :)

Jeg har endelig fått bekreftet at jeg skal få en ny W580i etter mye problemer med den, men siden jeg er redd for å få samme problemene med den nye, så vurderer jeg å bare bytte den inn i en annen tlf... (det er helt ok for butikken sin del, bare de koster ca det samme).

Men, siden jeg skal binde ab. mitt igjen i juli, så har jeg muligheten til å kjøpe n y tlf billig da, så er mulig jeg bare tar imot denne nå og selger den med det samme.

Men da er nok uansett W380i utelukket tror jeg. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp w380i! Batteriet er elendig! Jeg må lade hver dag, noen ganger to ganger! Dro tilbake for å spørre om dette virkelig var normalt, da ble den sendt til Oslo. Jeg kunne ikke få ny skjønner du, fordi telefonen var 10 dager gammel. Hadde den vært 9 derimot. Daa hadde jeg fått ny da :rolleyes: Fikk den tilbake uten at noe var gjort da, for neida, dette var normalt for telefonen det. Jeg har skrudd ned skjermlyset helt også, og bruker den jo bare til å sende meldinger omtrent *sukk* Nei, ikke kjøp telefonen! Jeg liker den på alt annet( savner filmfunkjsjon jeg også), men man kan jo ikke gjøre noen ting før den lader ut. Nå kjenner jeg riktignok mange som har SE i forskjellige modeller, og samtlige har trøbbel med dårlig batteri <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp w380i! Batteriet er elendig! Jeg må lade hver dag, noen ganger to ganger! Dro tilbake for å spørre om dette virkelig var normalt, da ble den sendt til Oslo. Jeg kunne ikke få ny skjønner du, fordi telefonen var 10 dager gammel. Hadde den vært 9 derimot. Daa hadde jeg fått ny da :rolleyes: Fikk den tilbake uten at noe var gjort da, for neida, dette var normalt for telefonen det. Jeg har skrudd ned skjermlyset helt også, og bruker den jo bare til å sende meldinger omtrent *sukk* Nei, ikke kjøp telefonen! Jeg liker den på alt annet( savner filmfunkjsjon jeg også), men man kan jo ikke gjøre noen ting før den lader ut. Nå kjenner jeg riktignok mange som har SE i forskjellige modeller, og samtlige har trøbbel med dårlig batteri <_<

Det stemmer! Jeg bruker den en del til å ringe og høre på musikk, og har ikke skrudd ned noen funksjoner, men syns allikeevl det er litt drøyt å måtte lade den hver dag. I motsetning til en gang i uken som med min gamle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hmm.. mn da vet jeg det.. De andre alternativene jeg fikk nå var forskjellige Nokia telefoner. Og det har jeg ikke peil på i det hele tatt.

Kanskje jeg bare må finne ut hvem av dem jeg kan få igjen mest for om jeg legger den rett ut på finn til salgs, og velge den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...