Gå til innhold
Hundesonen.no

Melde seg inn i ny klubb

Nirm

Recommended Posts

Jeg finner ikke noe sted. Noen som kan hjelpe? (føler meg dum og hjelpesløs nå. ;) )

Sånn ser det ut på min side på NKK. Jeg finner ingen klubber jeg er medlem av, selv om jeg har betalt kontigent for flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... Sånn ser det ikke ut hos meg. Sikker på at du har trykket på riktig valg, altså at du havner på medlemsservice?

Denne.

Edit: der skal man klikke "Endre medlemsskap" til venstre.

Takker. Jeg var på et helt feil sted jeg. Ikke rart jeg ikke fant ting da...

Men nå fikk jeg ordnet det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn at man må betale med kort når man melder seg inn..? synes jeg husker noe om det...

Nei, man kan få regning i posten. Tror jeg har fått det alle gangene jeg har meldt meg inn i ny klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan få regning i posten. Tror jeg har fått det alle gangene jeg har meldt meg inn i ny klubb.

Men det står jo bare at man kan betale med VISA på nkk.no? Kan man sende en mail kanskje??

Jeg har ikke fått meldt meg inn i den lokale hundeklubben enda pga noe så teit som at jeg ikke har VISAkort... *flau* Føler meg som en snylter når jeg er på treningene sammen med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står jo bare at man kan betale med VISA på nkk.no? Kan man sende en mail kanskje??

Jeg har ikke fått meldt meg inn i den lokale hundeklubben enda pga noe så teit som at jeg ikke har VISAkort... *flau* Føler meg som en snylter når jeg er på treningene sammen med dem :P

(Har du virkelig ikke visa-kort??! :shocked: )

Jeg har ikke forsøkt å melde meg inn i ny klubb etter den nye siden kom, kanskje det har noe med det å gjøre? :( Sist (like før jul en gang tror jeg) jeg skulle melde inn typen som familiemedlem i en klubb, måtte jeg gjøre det via klubbens leder (som da meldte han inn for meg). Skulle få regning i posten, noe vi ikke så noe til før purringen kom.. Skjønte ingenting jeg, for en regning på 25 kr (ja, faktisk så lite!), er jo ikke akkurat noe man ikke "har råd" til å betale en mnd, uansett hvor trangt det kan være da.. Jeg er rimelig sikker på at det må ha skjedd en feil fra nkk's side, siden jeg så listen over alle som hadde fått purring pga manglende betaling, og det var veldig mange. Sist jeg skulle melde han inn som familiemedlem klarte jeg å gjøre det selv via sidene til nkk, så jeg aner ikke hva som hadde skjedd i mellomtiden.

Lurer på om jeg har kunnet velge å betale med kort eller få regning de gangene jeg har meldt inn meg selv i ny klubb? Jeg har i alle fall aldri betalt klubbmedlemskap via kort, kort har jeg kun brukt til ag-konkurranser/utstillinger. Forresten har jeg også kommet til den siden hvor Nirm linker til (ikke slik som Anette linker til), og jeg har meldt meg inn ved å følge linker på den siden. Og regningene har enten kommet med en gang, eller så har de kommet noen måneder (!) etter at jeg har meldt meg inn (når summen har vært veldig liten, under 100 kr), eller så har det blitt samlet opp og sendt ut på slutten av året, sammen med alle klubbmedlemskapene som blir fakturert via nkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...