Gå til innhold
Hundesonen.no

Melde seg inn i ny klubb

Nirm

Recommended Posts

Jeg finner ikke noe sted. Noen som kan hjelpe? (føler meg dum og hjelpesløs nå. ;) )

Sånn ser det ut på min side på NKK. Jeg finner ingen klubber jeg er medlem av, selv om jeg har betalt kontigent for flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... Sånn ser det ikke ut hos meg. Sikker på at du har trykket på riktig valg, altså at du havner på medlemsservice?

Denne.

Edit: der skal man klikke "Endre medlemsskap" til venstre.

Takker. Jeg var på et helt feil sted jeg. Ikke rart jeg ikke fant ting da...

Men nå fikk jeg ordnet det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn at man må betale med kort når man melder seg inn..? synes jeg husker noe om det...

Nei, man kan få regning i posten. Tror jeg har fått det alle gangene jeg har meldt meg inn i ny klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan få regning i posten. Tror jeg har fått det alle gangene jeg har meldt meg inn i ny klubb.

Men det står jo bare at man kan betale med VISA på nkk.no? Kan man sende en mail kanskje??

Jeg har ikke fått meldt meg inn i den lokale hundeklubben enda pga noe så teit som at jeg ikke har VISAkort... *flau* Føler meg som en snylter når jeg er på treningene sammen med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står jo bare at man kan betale med VISA på nkk.no? Kan man sende en mail kanskje??

Jeg har ikke fått meldt meg inn i den lokale hundeklubben enda pga noe så teit som at jeg ikke har VISAkort... *flau* Føler meg som en snylter når jeg er på treningene sammen med dem :P

(Har du virkelig ikke visa-kort??! :shocked: )

Jeg har ikke forsøkt å melde meg inn i ny klubb etter den nye siden kom, kanskje det har noe med det å gjøre? :( Sist (like før jul en gang tror jeg) jeg skulle melde inn typen som familiemedlem i en klubb, måtte jeg gjøre det via klubbens leder (som da meldte han inn for meg). Skulle få regning i posten, noe vi ikke så noe til før purringen kom.. Skjønte ingenting jeg, for en regning på 25 kr (ja, faktisk så lite!), er jo ikke akkurat noe man ikke "har råd" til å betale en mnd, uansett hvor trangt det kan være da.. Jeg er rimelig sikker på at det må ha skjedd en feil fra nkk's side, siden jeg så listen over alle som hadde fått purring pga manglende betaling, og det var veldig mange. Sist jeg skulle melde han inn som familiemedlem klarte jeg å gjøre det selv via sidene til nkk, så jeg aner ikke hva som hadde skjedd i mellomtiden.

Lurer på om jeg har kunnet velge å betale med kort eller få regning de gangene jeg har meldt inn meg selv i ny klubb? Jeg har i alle fall aldri betalt klubbmedlemskap via kort, kort har jeg kun brukt til ag-konkurranser/utstillinger. Forresten har jeg også kommet til den siden hvor Nirm linker til (ikke slik som Anette linker til), og jeg har meldt meg inn ved å følge linker på den siden. Og regningene har enten kommet med en gang, eller så har de kommet noen måneder (!) etter at jeg har meldt meg inn (når summen har vært veldig liten, under 100 kr), eller så har det blitt samlet opp og sendt ut på slutten av året, sammen med alle klubbmedlemskapene som blir fakturert via nkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...