Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av hunden din i utstillingsstilling

Ingvild

Recommended Posts

En kupert dobermann bør ha noe å "strekke" seg etter og bør helst ikke stilles opp.

Dette bildet var ikke så verst det, men jeg ville nok ha konsentrert meg mer om bakparten en om fronten på den hunden der :D

;) nå sto jeg på en høyde noen meter foran hunden på det bildet,så han må se opp på meg, og det man heller ikke ser, er han som stiller opp som sier "fjern deg!" til meg ;)

Det er mye å plukke på på det bildet, men jeg syns det er fint uansett jeg. lille mongo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

;) nå sto jeg på en høyde noen meter foran hunden på det bildet,så han må se opp på meg, og det man heller ikke ser, er han som stiller opp som sier "fjern deg!" til meg :)

Det er mye å plukke på på det bildet, men jeg syns det er fint uansett jeg. lille mongo. ;)

så du har en såååånnnnn handler :D det er nok i mange tilfeller greit å kunne stille de selv.

bildet er fint det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du har en såååånnnnn handler :( det er nok i mange tilfeller greit å kunne stille de selv.

bildet er fint det :P

:P jupp..! Tilslutt var jeg 20 meter vekke,laaangt oppi bakken..hihihi - første gang odin ble stilt, ble han handlet av samme person som på bildet,siden han er kjempeflink og jeg hadde null erfaring i ringen. Det regnet i bøtter,og jeg måtte gjemme meg bak folk og telt når min løp,og så stakk jeg hodet frem når han skulle stå... :rolleyes: funker godt på en mammadalt... :rolleyes:

Neste gang stilte jeg ham selv,og det kommer jeg nok til å fortsette med,for det var morro. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde fra valpeshow :P

6g.jpg

Et annet bilde fra trening.. Er ikke egentlig et oppstillingsbilde men.. Jeg tar aldri oppstillingsbilder, så derfor har jeg naturlig nok heller ingen :P Det er jo så vanskelig..

1a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...