Gå til innhold
Hundesonen.no

Baconboblemaskin?


Recommended Posts

Det er en stund siden jeg så på Sos-hundehjelpen,hvor hun instruktøren hadde en artig likten aktiviserings sak til noen av hundene som henne hjalp i ett av programmene. Det var en maskin som man satt på plenen i hagen som spurtet ut bobler med bacon smak på. Hundene ble i helt iver av å få tak i boblene og holdte seg i aktivitet. Jeg vet ikke om dette er å få kjøpt i Norge i det hele tatt. Men jeg har hatt så sinnsykt lyst på det til min egen hund. Noe som jeg kan holde på med i hagen som lek og gøy... Noen som vet hva det heter eller om hvor det er å få kjøpt? Bestiller gjerne fra USA om det ikke er å få kjøpt i Norge. Men uten å ha et navn på det så vet jeg liksom ikke hva jeg skal søke etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg ser at den linken ikke funket. Men jeg fant noen pistoler som skyter bobbler inne på amazon. Så jeg tenker at jeg skal prøve å legge inn en bestilling på det. Men søren de sender ikke bestillinger hit tydeligvis. :hmm: skal skumme over nettet,må finne en eller annen butikk som sender varer til Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken virket her!

Ahhh.. nå vet jeg hvorfro den ikke kom opp tidligere. Fordi da sa den bare at page is loading. Men da brukte jeg Firefox, når prøvde jeg med Exploreren å nå kom siden opp. Skal skjeek om jeg ikke får lagt inn en bestilling på den nå. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte boblemaskinen min i en lekebutikk i Drammen. (samme som den som brukte på SOS hundehjelpen, men uten alle klistremerkene)

Baconboblene bestiller jeg av en nettbutikk i Danmark;)

Works like a charm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte boblemaskinen min i en lekebutikk i Drammen. (samme som den som brukte på SOS hundehjelpen, men uten alle klistremerkene)

Baconboblene bestiller jeg av en nettbutikk i Danmark;)

Works like a charm;)

Har du en link til der du bestiller baconboblene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bestilte du da? hva kostet det?

HER er link til der jeg bestillte iallefall. tror det kostet 200-300 kroner. Men jeg kjøpte noen andre ting der også. usikker på da om tollen er inkludert eller ikke.

Jeg fikk bestilt fra den siden den gangen jeg også - men litt senere fikk jeg mail om at de ikke sendte hit likevel...

Jeg har ikke mottatt noen mail om at det ikke sendes varer hit likevel iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fikk jeg ikke før et par dager etterpå.

Okei,jeg la inn en bestilling for 5 dager siden faktisk. Enda ikke motatt noen mail på at det ikke vil bli sendt noe likevel... Sikker på at det var samme sted som du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det kan jo hende de har endret policy :whistle:

Okei,syntes det er litt rart om de gjorde det sånn på et par dager bare. Men kan si ifra om jeg får pakken i posten,så kan du jo prøve å legge inn en ny bestilling da om du har lyst? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Finally! Endelig er pakken kommet i posten her. Fikk lapp fra posten i dag,å skal reise å hente den i morgen. Må betale toll på den 170 kr. Så alt i alt har den kostet ca 500 kr å få kjøpt og fraktet hit. Gleder meg til å få testet den ut i morgen. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal prøve å få laget en av de nermeste dagene. Men må få kjøpt langlinje til den andre hunden min først. Har ikke inngjæret hage så kan ikke ha dem løs mens jeg holder på,da henne har bare bodd her noen dager så er litt redd for at henne kan stikke av. Men skal selvsagt få tatt bilder når jeg får testet den ut. Skal se om jeg ikke får gjordt det fort,veldig spent på hvordan dette vil gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...