Gå til innhold
Hundesonen.no

Vurderer å begynne å ri igjen...

ella.sh

Recommended Posts

Savnet etter å ri begynner å bli overvelmende, så har innsett at jeg bare MÅ komme meg opp på hesteryggen igjen snart :lol: Lurer derfor på om noen trenger hjelp til stell, og å ri litt i nærheten av Trondheim? Har holdt på med hest fra jeg var 10 år, og har hatt sportsponni selv i flere år. Har for det meste holdt på med sprangridning, og har konkurrert en del med ponni. Vært kretsmester en gang i tiden også :) Etter vi solgte min kjære Ratina i 2002, trente jeg ei Hannoveraner-hoppe et par års tid for ei som hadde flere hester hun konkurrerte med. Var da litt innom dressur, og red for instruktør.

Kunne gjerne tenke meg å begynne så smått igjen, kanskje med noen små turer/ lett trening på bane ;) Så jeg hører gjerne fra deg som trenger litt avlastning, kanskje fra høsten av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Åhhh kunne ikke du bodd i nærheten av Hønefoss... Har 3 hester til disposisjon men ingen til og være med og ri.

Åh, kan ikke du heller flytte nedover hit da? Da har du minst to stk til å ri litt :P

:P

Det kan være en god ide å henge opp info på hestebutikker/staller rundt om kring : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan ikke du heller flytte nedover hit da? Da har du minst to stk til å ri litt :P

:P

Det kan være en god ide å henge opp info på hestebutikker/staller rundt om kring : )

Hehe synd det ikke er mine hester. Kunne godt ha kommet meg bort herfra :P

Tror hun som eier han jeg har mest har hørt litt rundt om hjelp. Men vanskelig og få tak i folk man kan stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh kunne ikke du bodd i nærheten av Hønefoss... Har 3 hester til disposisjon men ingen til og være med og ri.

Åh, hehe, nå må jeg le av sammentreffet! Jeg er fra Hønefoss og skal være der fra neste helg til midt i August :D Hvilken stall er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...