Wheaten terrier Skrevet 15. September 2005 Rapporter Skrevet 15. September 2005 Tenkte jeg måtte prøve det jeg, noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Har en innhegning jeg kan trene med henne i og hun spiser alt mulig så og si... Tips? Er det mulig i det hele tatt?
Ricco Skrevet 15. September 2005 Rapporter Skrevet 15. September 2005 Tenkte jeg måtte prøve det jeg, noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Har en innhegning jeg kan trene med henne i og hun spiser alt mulig så og si... Tips? Er det mulig i det hele tatt? dette høres spennende ut! Du må holde oss oppdatert!
Aya Skrevet 15. September 2005 Rapporter Skrevet 15. September 2005 Jeg har trent rotta mi med klikker.. Han lærte det veldig fort! Du må bare finne noe som kaninen liker veldig godt, enten det er en eplebit, eller hva, og først lære den at klikk=godbit (tar LITT lengre tid enn med hund ofte), før du begynner å klikke og gi godbit når den gjorde noe du vil ha den til å gjøre.. Pelle 8rotta mi) begynte å balansere, hoppe fra arm til arm, og jeg kunne alltid ha han løs ute fordi han kom løpende og hoppet opp i fanget mitt. Morro..
Wheaten terrier Skrevet 15. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2005 Altså først lære at klikk=godbit, og deretter klikke når hun gjør noe i den retningen av hva jeg vil hun skal gjøre?
Aya Skrevet 15. September 2005 Rapporter Skrevet 15. September 2005 Jepp. Også er det en fordel å lære inn momenter. Først klikke bare hun kommer mot deg liksom. Og etterhvert må hun komme nærmere og nærmere (hvis du skal lære henne å komme)..
Aya Skrevet 15. September 2005 Rapporter Skrevet 15. September 2005 http://hundesonen.com/viewtopic.php?t=1419
Wheaten terrier Skrevet 16. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2005 Du har ihvertfall fått det til Trente litt med henne i dag, hun var kjempeflink Men skal trene mer
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar