Gå til innhold
Hundesonen.no

Aylar`s hund missbrukt på finn

Lollipopp

Recommended Posts

Skrevet

Den annonsen så jeg faktisk..! Og jeg stusset veldig over den! For det første var teksten i annonsen kjempe rar og dårlig skrevet, og for det andre var det jo underlig at det både var bilde av Aylar med hund + eierens egen hund :wub: Huff...

Skrevet

ja, dette så jeg, jeg rista OPPGITT på hodet!

Så jo klart og tydelig at det ikke var "theo" som var ¨på bildet med Aylar, men skjønner heller ikke vitsen i å legge til et halv nakent bildet av Aylar ved en hann hund for å få tak i tisper. eneste man oppnår med det er kåte mannfolk! :wub::)

Jeg som har chihuahua tispe styrte ihvertfall langt unna den annonsen. :blink:

Skrevet

Leste dette i går faktisk på nettet. Forferdelig at noen missbruker hennes navn på den måten der. Men det er det som er en fare for kjendiser på den måten,at folk bruker dem for å tjene på det.

Skrevet

heheh skulle jeg "misbruke" en kjendis så hadde det vel ikke blitt Aylar. Men klart synd at hun blir "misbrukt" på den måten, men den damen har da "misbrukt" mange andre kjendiser for å komme på forsiden av SEog HØR .. Glemmer ikke da hun skrøt av å ha vært tilsengs med Robbie Williams.. hehe hun ble litt tatt på "sengen" da han dementerte de ryktene.

leste på bloggen hennes at hunden hennes som( hun har stått frem i offentligheten å sagt er smugler hund )har fått valp, skremmende

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...