Akita Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Med en gang eg begynner å kose litt med Akita så begynner ho å sleike meg. Er det bare for å gi litt kos tilbake? Mvh Anette & Akita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Det samme gjør min hund også,men det er bare ment på en vennelig måte fra hunden. Vise omsorg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Arwen er helt lik. Av og til vis jeg sitter å ser på tv eller noe, så hopper han opp til meg og skal oppi meg å slikke heele meg virker det som grunnen er ikke sikker, men kanskje det er hans måte å vise omsorg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2008 Aron slikker meg bare jeg er borti han. Dvs veldig ekstrem slikking. Han slikker bare folk han liker veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar