Anne Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 På Animal planet har de en serie som heter Alt om hunderasene, går på hverdager kl 12.30 og 00.30 går reprisen. (dumme tider for mangen) Her tar de for seg en rase hver gang og snakker med oppdrettere o.l. Veldig gøy syns jeg da. På denne linken http://www.discoveryanimalplanet.co.uk/ kan du gå inn på "tv listings" å se hvilke raser som skal være hele mnd, bare klikk på kalenderen på venstre side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 5. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 11 januar basenji 14 januar chihuahua 20 januar golden retriver bl.a. Og viss din rase ikke var i januar kommer han kanskje i februar, mange raser der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 Vi har ikke animal planet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 Vi har heller ikke Animal Planet mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 vi har ikke parabol eller kabel tv det er blodig urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 14 januar chihuahua bl.a. Og viss din rase ikke var i januar kommer han kanskje i februar, mange raser der ute JIPPI.. jeg har faktisk fri fra jobb denne dagen! så da er det RETT hjem te ho mor og se på tv!! skal ta det opp også!! Tusen takk for at dere sa i fra om dette!! helt kanon altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 5. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2005 Ja det vil jeg også se, men er usikker på om vi har animalplanet ! Sikkert ikke siden jeg ikke vet det buuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuu Jeg har også fri den dagen ! Vil se det Hilsen Michelle & Askepott ! PS: Kjempe kos at du forteller om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 kine får spille inn da og kopiere til deg så kan du også få sett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 ja jeg skal spille det inn kan du tro! går det ann å kopiere fra video te cd:) lettere å sende en cd:) men michelle. du kan jo snakke med folk du kjenner og høre om de har det da:) ellers kan jeg sende deg en god gammeldags video kasset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 Må si jeg syns det var mye bedre tider før. Nå får jeg aldri sett det Får ta opp jeg da.. Må se på collie i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 noen som veit hvor det derre nr står? Det som pleier å stå bak hvert program i avisa. Trenger det, men finner det ikke noe sted. Romerikes blad har ikke program for AP engang :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 noen som veit hvor det derre nr står? Det som pleier å stå bak hvert program i avisa. Trenger det, men finner det ikke noe sted. Romerikes blad har ikke program for AP engang :evil: ka nummer.. det show greiene som man kan prog, videospilleren m? finner dem ikke i her og nå (ja jeg leser det... og se og hør!) bare de på de "vanlige" kanalene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 ja, det nr ja.. rart at det ikke er no nr. får jeg ikke tatt det opp da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 ja, det nr ja.. rart at det ikke er no nr. får jeg ikke tatt det opp da!? jo.. hvis du er der når det går så kan du jo bare trykke på rec vel?"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 6. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2005 Ser på det jeg også, men har ikke sett min rase der enda... Noen som vet om staffordshire bull terrier har vert?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 7. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2005 Du får sjekke neste mnd. Ridgebacken stod heller ikke i januar. Jeg har sett det om RR 2 ganger ,så viss de har et om staffordshire får du nok sett det for det sender det "omatt og omatt og omatt" :mrgreen: Må si jeg syns det var mye bedre tider før. Nå får jeg aldri sett det Helt enig, da gikk det to raser etter hverandre i 16-17 tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 7. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2005 Speeeedy ??? Er du der ? Mamma har ikke animal planet så hun håper du tar opp det showet om oss som skal gå der så hun kanskje kan lære mer om oss ??!! STOR nuss fra meg til deg- Askepott Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 8. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2005 Speeeedy ??? Er du der ? Mamma har ikke animal planet så hun håper du tar opp det showet om oss som skal gå der så hun kanskje kan lære mer om oss ??!! STOR nuss fra meg til deg- Askepott Love jada mammaen min skal ta opp showet .. og når hun har sett det sånn ca 1000 millioner ganger..sender hun kassetten te deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 8. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2005 Er det det der breed all about it (min sinnsykt gode engelsk :oops: ) De så jeg vertfall masse på når vi hadde kanalen, kjempe fine program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 9. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2005 blir visst nødt å kjøpe oss en parabol vi (tror jeg) har ikke råd til flere regninger i posten. hmmm :? kanskje min mor å de kan spille inn når mine raser skal vises de har jo kanalen hvis jeg husker rett. 8) det var ikke dumt, tror jeg får fri til de jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 10. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2005 Er det det der breed all about it (min sinnsykt gode engelsk ) De så jeg vertfall masse på når vi hadde kanalen, kjempe fine program. Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 11 januar basenji 14 januar chihuahua 20 januar golden retriver bl.a. Og viss din rase ikke var i januar kommer han kanskje i februar, mange raser der ute kom ingen chihuahua i dag nei... KJIPT JA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Var det ikke? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Også star det på internett siden at det skal være Animal precint nå.Men det er K9 ellerno i stedet. Sikker på at uk sender det samme som Norge? Fant en anna side også www.animal.discovery.com :? forvirra På text tv stod det at det var shetland sheepdog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Riktig side: http://www.animalplanet.no/ontv_listings/index.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar