Gå til innhold
Hundesonen.no

Eidsvoll 25.05

Blondiemamma

Recommended Posts

Skrevet

Meldt på Blondie på valpeshowet på Nordkisa den 25.05 (Eidsvoll hundeklubb og Nannestad og omegn hundeklubb) Flere som skal være med på valpeshowet eller stille agility eller lydighet??

Skrevet

Vi kommer! Jeg skal starte agility + hopp med Molly og samboeren min skal starte med kameratens boxer.

Easy og supra blir også med, Easy skal ikke stilles, hun er så langbeint og rar nå,hehe og Supra er ikke gammel nok.

Men det er jo fin sosialisering for småtrollene våre :)

Skrevet
hvor melder man seg på?

sendte en mail til [email protected] med navn, rase, reg nr, eier, oppdretter og hvilken klasse jeg skulle stille i.. Hvis du har hundesport så står det et nr oppført der under valpeshow. .Jeg ringte dit og da fikk jeg mail adressen..

Skrevet
Oj oj.. Klasse 3? Så flinke dere er :D

Njaaa, det vet vi ikke ennå det.. :(

Men kanskje det blir enda en liten historie til flausetråden under lydighet (eller to, siden vi har meldt på begge dager)..? :wub:

Skrevet

på valpeshow trenger de ikke chip nei, de trenger ikke engang være registrerte. det er en uofisiell utstilling.

jeg skal stille på søndag :rolleyes: det kan bli spennende, hihi

Skrevet
da er det for seint å melde dere på. fristen gikk vel ut den 30.4.

Da jeg snakket med hun som har påmeldingen sa hun at hun tok imot påmelding et par uker til :)

Skrevet

Bare til informasjon, så ble dette sendt ut over agilitylisten:

Hører det er flere som ble for sene med å melde på til dobbelstevnet

23. og 24. mai, via agipro, da dette ble stengt i går kveld.

Hvis det fremdeles er noen som vil melde seg på kan de sende en mail

med reg. nr. navn, e-mail adr, og klasse, innen lørdag 3. mai til:

[email protected], så skal vi ordne det.

mvh

Ragnar Pettersen

Skrevet
Da jeg snakket med hun som har påmeldingen sa hun at hun tok imot påmelding et par uker til :)
hvorfor stressa jeg sånn da den 29 :) hehe.

det stod i hundesport den 30, men de bytter vel om på dissa datoene hele tia uansett :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...