Blondiemamma Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Meldt på Blondie på valpeshowet på Nordkisa den 25.05 (Eidsvoll hundeklubb og Nannestad og omegn hundeklubb) Flere som skal være med på valpeshowet eller stille agility eller lydighet??
ElinT Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Vi kommer! Jeg skal starte agility + hopp med Molly og samboeren min skal starte med kameratens boxer. Easy og supra blir også med, Easy skal ikke stilles, hun er så langbeint og rar nå,hehe og Supra er ikke gammel nok. Men det er jo fin sosialisering for småtrollene våre
Blondiemamma Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 hvor melder man seg på? sendte en mail til [email protected] med navn, rase, reg nr, eier, oppdretter og hvilken klasse jeg skulle stille i.. Hvis du har hundesport så står det et nr oppført der under valpeshow. .Jeg ringte dit og da fikk jeg mail adressen..
AnitaW Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Stuper i det og har meldt på i lydighet kl. 3... Gruuuuuuue!
Blondiemamma Skrevet 1. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Stuper i det og har meldt på i lydighet kl. 3... Gruuuuuuue! Oj oj.. Klasse 3? Så flinke dere er
AnitaW Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Oj oj.. Klasse 3? Så flinke dere er Njaaa, det vet vi ikke ennå det.. Men kanskje det blir enda en liten historie til flausetråden under lydighet (eller to, siden vi har meldt på begge dager)..?
Caroline Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 Kan hende jeg kommer med Silma for litt miljøtrening
Jtk Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Skrevet 1. Mai 2008 må unden være chip merket for å bli m på utstilling? valpe uts jeg tenker på
tm100004 Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 på valpeshow trenger de ikke chip nei, de trenger ikke engang være registrerte. det er en uofisiell utstilling. jeg skal stille på søndag det kan bli spennende, hihi
Line_ Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Kommer den 24, skal gå agility og hopp... Håper egentlig litt på opprykk i agility i hvertfall
Jtk Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 da tar nok jeg og rambo turen.. men har ikke meldt oss på da!
tm100004 Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 da er det for seint å melde dere på. fristen gikk vel ut den 30.4.
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 da er det for seint å melde dere på. fristen gikk vel ut den 30.4. Da jeg snakket med hun som har påmeldingen sa hun at hun tok imot påmelding et par uker til
MartineH Skrevet 2. Mai 2008 Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 Bare til informasjon, så ble dette sendt ut over agilitylisten: Hører det er flere som ble for sene med å melde på til dobbelstevnet 23. og 24. mai, via agipro, da dette ble stengt i går kveld. Hvis det fremdeles er noen som vil melde seg på kan de sende en mail med reg. nr. navn, e-mail adr, og klasse, innen lørdag 3. mai til: [email protected], så skal vi ordne det. mvh Ragnar Pettersen
Blondiemamma Skrevet 2. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2008 aha.. Hun jeg snakket med hadde bare med valpeshowet å gjøre
tm100004 Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Da jeg snakket med hun som har påmeldingen sa hun at hun tok imot påmelding et par uker til hvorfor stressa jeg sånn da den 29 hehe. det stod i hundesport den 30, men de bytter vel om på dissa datoene hele tia uansett
Susa Skrevet 5. Mai 2008 Rapporter Skrevet 5. Mai 2008 Vi kommer, satser på litt resultater med det svarte lille sheltie dyret da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar