Car00line Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Jeg skal da forsikre hunden min, men hva er lurest å ta? Agria Optimal Veterinærforsikring dekker per forsikringsår opptil 45 000 kroner til undersøkelse og behandling til det året hunden fyller sju år 5 000 kroner til rehabilitering 2 000 kroner til medisiner ved akutte sykdommer eller skader minst 25 000 kroner for undersøkelse og behandling av den gamle hunden eller Du får erstatning med hele livsforsikringsbeløpet hvis hunden dør skades eller blir så syk at en veterinær mener at den må avlives forsvinner eller blir stjålet ? Er vel større sjanse for at hun skader seg enn at hun dør..? (ville jeg tro) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 begge?Akkurat Nå har jeg ikke mine forsikret... men da jeg hadde dem forsikret før, hadde jeg både vetrinær og dødsforsikring. Skal du bare ha en av dem,så er jo Vetrinær det man bør satse på da så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Skal du bare ha en av dem,så er jo Vetrinær det man bør satse på da så klart. Helt enig med sissi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Okei Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Jeg ringte til Agria nå for å høre angående min egen forsikring. Jeg har den beste forsikringen på Agria. Dødsforsikring og helseforsikring. Jeg betaler ca 1900 i året. Har betalt nå hvert halvår. Om man så vil forsikre begge deler,noe som er lønsomt men ikke føler at man har råd så kan man faktisk dele det opp med faste trekk,endten å betale i kvartalet eller med måntlig beløp. Da er det ikke så mye det er snakk om i måneden. Det er å anbefale det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Ja, har veldig lyst å ta begge deler. Vet jo aldri liksom. Så er det typisk meg og være uheldig. Veldig greit med oppdeling i betalingen! Men siden vi får 10% rabatt om man er reg. i NKK så skal jeg gjøre det imorgen. Hehe, følte meg nesten grisk nå, men da sparer jeg de 10% til noe annet fornuftig Er jo rundt valpen min hele tiden, så den klarer nok en dag eller to til. (håper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Ikke for å kuppe tråden, men kan jeg spørre om noe? Jeg har agria forsikring og den er betalt osv for flere måneder siden, men jeg har ikke fått noe tilbake melding. Ikke noe sånn velkommen til agria, eller en bekreftelse på at den er betalt. Er dette normalt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 jeg har ikke fått noen sånn tilbakemelding heller fra agria, tror det er normalt Mine er i allefall forsikret, har brukt de ett par ganger allerede alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollipopp Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 jeg har ikke fått noen sånn tilbakemelding heller fra agria, tror det er normalt Mine er i allefall forsikret, har brukt de ett par ganger allerede alt Okei takk det var bra! Begynnte å bli litt sånn smånervøs her nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Veterinærforsikringen er jo det du trenger! Altså en av dem som heter Maksimal eller Optimal. lLivsforsikring er jo en tilleggsforsikring. Den er ikke dyr, tror jeg betaler 150 kr elns i året for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 30. April 2008 Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Okei takk det var bra! Begynnte å bli litt sånn smånervøs her nemlig. hehe Ikke noe å bli nervøs over alt er i ordn her i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 30. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2008 Veterinærforsikringen er jo det du trenger! Altså en av dem som heter Maksimal eller Optimal. lLivsforsikring er jo en tilleggsforsikring. Den er ikke dyr, tror jeg betaler 150 kr elns i året for den.. Åja, men da så. Tror jeg skal ha begge to ja, er sikrest det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2008 Tror Blondie har optimal (er oppdretteren som har ordnet det. .Bare betaler jeg ) Men mener å huske hun sa at hun hadde døsdforsikring, vetrinær forsikring for 30 000, rehablititerings forsikring for 10 000 og avls forsikring som dekker inntil 2 keisersnitt.. Jeg betaler 1300 kr i året. Men jeg får det billigere fordi hun får rabatter fordi hun er oppdretter og har gode avtaler med Agria. Blondie står jo også på oppdretteren på stamtavla fordi jeg har henne på for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar