Baby Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 nei... er litt skuffa over at folk ikke liker meg fordi jeg forsvarer det kjæreste jeg har. men det er ikke din feil, Heidi. du gjør kun det som er best for forumet, og jeg syns du er utrolig flink Forståeligt. Ville selv blive sint hvis folk slengte drit om min hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 takk for forståelsen Heidi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 synes det er teit å slette Astrid som moderator for det jeg, hun er en av brukerne selv om hun er moderator og har lov til å diskutere som alle andre vel?=S=S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 synes det er teit å slette Astrid som moderator for det jeg, hun er en av brukerne selv om hun er moderator og har lov til å diskutere som alle andre vel?=S=S Jeg synes ikke det er passende at en moderator er i så mye krangel med de andre.. Og tror at andre er enige i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 er enig i det... men jeg syns jeg holdt meg rimelig rolig når de begynte å snakke veldig stygt om min hund.. etter hvert sprakk jeg nesten.. ble veldig såra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 14. September 2005 Rapporter Share Skrevet 14. September 2005 Jeg synes ikke det er passende at en moderator er i så mye krangel med de andre.. Og tror at andre er enige i det.. enig. Kan vi nå sette EOD på denne diskusjonen..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar