Gå til innhold
Hundesonen.no

Sende inn stamtavle til SKK

Benedicte

Recommended Posts

Jeg har nå printet ut stamtavlen til vorsterhunden min fra dogweb i pdf.format. Holder det som en kopi av stamtavlen som skal sendes til SKK? Skal stille han på verdensutstillingen, men finner ikke noe informasjon om hvilken adresse jeg skal sende det til (er det SKK sin adresse?) og hva jeg evt skal skrive på brevet jeg sender (eller er det mulig å bare sende den til dem på mail?). Regner med at jeg ikke bare kan putte utskriften av stamtavlen i en konvolutt og sende til SKK og that is it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Holder det med kopiutskrift fra dogweb?

Det har aldri funket før - de har forlangt kopi av stamtavle i original. Det beste er imidlertid å skanne denne og sende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det med kopiutskrift fra dogweb?

Det har aldri funket før - de har forlangt kopi av stamtavle i original. Det beste er imidlertid å skanne denne og sende

Jeg mener også å ha lest at de ikke godtar fra dogweb. Jeg har ikke scanner, så jeg løste problemet ved å ta bilde av stamtavlen, legge inn og lagre som pdf, easy peasy :blink: Og den godtok de helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener også å ha lest at de ikke godtar fra dogweb. Jeg har ikke scanner, så jeg løste problemet ved å ta bilde av stamtavlen, legge inn og lagre som pdf, easy peasy :blink: Og den godtok de helt fint.

Måtte gjøre dette sist jeg og, med lotto. Tok bilde av den da jeg var hos eier, funket bra :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...