Gå til innhold
Hundesonen.no

Blondie (hvit dvergschnauzer)

Blondiemamma

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svar 212
  • Created
  • Siste svar
  • 4 weeks later...

Julen nærmer seg og Blondie har måtte posere litt i nissedrakten sin i dag ;)

101220082151OQftthnncU3oXRgYOq.JPG

101220082112GbUGv6WjdODMkcmA4u.JPG

NEI.. Dette er IKKE gøy! <_< (:P)

10122008213862yFfg6OYNCc8FJQDl.JPG

101220082159WmeRi5FJZHdBuZQsSp.JPG

1012200821414KIEjwMcBTuOvOdMbB.JPG

It's hard to be a nissehund

101220082124BIyfoqCjqi4MTyrg6S.JPG

Og så ble Blondie nappet i går, så hun er riiimelig snua ved øra om man kan si det sånn :P

101220082144ybmQhxtOVMFcQWzdyI.JPG

101220082125XmWDlJCfOZFVUNkZKE.JPG

synes ikke så godt, men hu er rimelig barbus ja..

101220082109zTaEz4uwlbQI3pvS32.JPG

I morgen er jenta mi 1 ÅR også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenhunden jo ;)

Søt hun var med nissedrakt! Jenta til tante det.

Det er absolut kledelig med litt mere pels ja :P Men nå blir jo pelsen mye striere og finere når den vokser ut :P Ja ikke sant hun var søt med nissedrakt.. Blondie synes tante kunne kommet å reddet henne fra julenisse "mishandlingen" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin da :-) Lille nisseblondie. :)

Hun kommer til å fryse på ryggen stakkar.... Eller, du hadde sånt fint rosa dekken til henne du?. ;)

Nei ikke rosa. Men hun har et sort tykt dekken, et tynnere ulldekken og den overtrekksdressen du så på lørdagen. Så hun skal nok slippe å fryse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helladussen! Nissehund OG nakenhund :P Vakreste Blondie!

Gleder meg til å se henne når pelsen vokser litt ut igjen, spennende å kjenne forskjellen ;)

Ja DET gleder jeg meg til også :) Hun ble mye striere i pelsen sist vi nappet henne, så håper det blir endel hakk striere denne gangen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig barbus og nisse Blondie.

mange voffse fra Cesar

Takk for det :P

Blondie sender en slafs tilbake til Cesar :P

og hvis folk lurer på om Blondie har til vane for å være på kjøkkenbordet mitt siden de fleste bildene av henne blir tatt der, så kan jeg bare opplyse om at det er der det er best lys, så derfor blir det til at bikkja havner på bordet under fotoseansene ;) (satt å tittet igjennom tråden og fant ut at folk må begynne å lure... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Her var det visst en stund siden jeg har oppdatert gitt.. :D Får legge ut flere bilder av henne snart, men her kommer det helt nyeste av henne. En nyvasket Blondie. Trenger bare en liten klipp og en barbering nå så er vi klare på NKK i Bø i Telemark :yes: Bildet er tatt med mobil, og hun står ikke akkurat så pent oppstilt men.... Ikke så lett å stille opp og være fotograf på en og samme tid :)

Frøkna begynner å bli mere voksen, og jeg ser når jeg sammenligner bilder at hun begynner å få skikkelig langt skjegg nå :blink:

080220091355047h3LiBv4m2du.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...