Gå til innhold
Hundesonen.no

Hoinndagan i Selbu

Inu

Recommended Posts

Jeg lager en tråd under generelt, siden programmet for Hoinndagan inneholder både valpeshow, uoffisiell lydighet, kurs for blodspordommere, handlerkurs og seminar med Lars Fält. Det er også flere miniseminarer; Hva skjer i ringen, hunden blå, hva er MH-test, Problemhunder, Hundemassaje, Rallylydighet, Freestyle, demonstrajoner av narkotikahund og fuglehundarbeid.

Hovedseminaret til Lars Fält har temaet "Fra valp til unghund" og fredag innledes Hoinndagan med foredraget; Vad kan jag göra för att min hund inte ska bli en problemhund i framtiden?

Her burde det være noe for de fleste! Fullt program: http://www.selbunett.no/stbk/

Hva avgjør om dere deltar på slike arrangementer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det foredraget med Lars Fält virket veldig spennende....! :whistle: Jeg kommer, må få med meg LP`en hvertfall, og freestyle / rally LP...

Det som avgjør om jeg drar på slike arrangementer er avstanden og innholdet :lol::whistle: Her var det dessuten en del kjentfolk med å arrangere så jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper også å få med meg noe av Lars Fält, men siden jeg arrangerer, kan man ikke få med seg alt.... Men i allefall åpningsforedraget og miniseminaret om Problemhunder, skal jeg få med meg. Og så frister det å lære litt mer om RallyLP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kommer vi! :P Skal på åpningsforedraget med Lars Fält, kurset han skal ha, Problemhund-seminaret og MH-testing av hunder. I tillegg skal jeg surre rundt og snakke med venner og kjente og virkelig KOSE meg med masse hyggelige hundefolk! For ikke å glemme festivalmiddagen; hvis Lars Fält er like gøy som Lennart Wetterholm under sånne "festligheter" så er det virkelig ikke noe å gå glipp av..!

Hva som avgjør? Tja, at Stig (leder i klubben) presser hardt på? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst!

Det som avgjør om jeg drar på slike arrangementer er først og fremst om programmet ser interessant ut (selvfølgelig), dernest om bilen er ledig og at jeg har penger, og så er det jo et stort pluss om været er bra.

Vi får se om vi får det til. (Jeg skal iallefall skrive ut og henge opp et par plakater, så har jeg bidrat bittelitt til "fremme av hunder som fritidsaktivitet", eller noe slikt :icon_redface: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...