Gå til innhold
Hundesonen.no

Mistet innlegg?

Recommended Posts

Skrevet

Oppdaga tilfeldigvis (ikke tro at jeg sitter å niglaner på hvor mange innlegg jeg har skrevet altså :) ) at jeg har mista litt innlegg? noen som vet hva det har seg? bare lurer jeg altså :)

Skrevet

ja men har ikke skrevet noe der jeg, tror jeg ikke, men så på inleggene idag da hadde jeg 499, bare lurte om det var øynene som tulla med meg igjen #-o :roll: kan være jeg som surrer alltså

Skrevet
Viss det blir slettet innlegg skal moderatoren som gjør det gi beskjed om dette, gjelder ikke i testforumet da...

ok. :)

Skrevet
Viss det blir slettet innlegg skal moderatoren som gjør det gi beskjed om dette, gjelder ikke i testforumet da...

Jeg får ikke beskjed når noen sletter mine innlegg..

Hmm.

Skrevet

Jeg sletter innlegg der det legges doble innlegg dere ikke kan slette selv og sånn, ellers pleier jeg å si ifra. Så med mindre noen andre enn meg har slettet en hel TRÅD så aner jeg ikke :? Jeg har ikke gjort noe drastisk :)

Skrevet
Jeg sletter innlegg der det legges doble innlegg dere ikke kan slette selv og sånn, ellers pleier jeg å si ifra. Så med mindre noen andre enn meg har slettet en hel TRÅD så aner jeg ikke :? Jeg har ikke gjort noe drastisk :)

me to.. hvis det er lagt ut to make sletter jeg usagt.. ellers har jeg ikke sletta noe i det siste...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...