Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen med Bordeaux Dogge her?

Jtk

Recommended Posts

Nei det har jeg ikke... så da blir du sikkert skuffet når du leser innlegget :shocked: men jeg vil bare si at en av mine absolutte yndlingshunder er en Dogge, en svær rød klump "så stor som en ku" ifølge ungene mine.

Han er skjønn, og skremte vannet av alle mannlige håndverkere som jobba i huset hans samtidig med meg :lol: Han løp jo mot dem og ville hilse må vite, og de stakk som olja lyn, ut av porten, mens jeg sto og flira... Så kom han mens jeg malte og skulle LENE på meg så knærne mine gikk i sidelengs vinkel, og jeg er ingen pingle...Og krafse litt bedende på låret med en elefantlabb MED klør, så jeg hadde blåmerke gjennom tykke gode arbeidsbukser...men inni hodet er han liten og søt og vil så gjerne ha litt oppmerksomhet :lol: Herlig hund. I små doser... :yes:

Endel slit må det vel være med så stor hund, er ikke noe jeg selv ville overveie uansett situasjon, men all ære til dere som orker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en...Og det er en av de mest spesielle hundene jeg har opplevd..Så enkel å ha med å gjøre,så sjarmerende og helt nydelig selfølgelig!Dessverre var hun syk..Men skal garantert ha rasen igjen!
Ja det er en kjempe kos hundrase.. Tror det er ca 144 stk i norge nå!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...