Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund og barn

Jane

Recommended Posts

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
:)

Lo skikkelig når jeg så det bildet.

Mange fine bilder av hunder og barn her. :)

Hahah, jeg også! Artig kontrast i ansiktsuttrykkene på de to :P

Skrevet

vi hadde veldig lyst på en av naboens kattunger, så her driver vi med tilvending

BGrhode.jpg

2006_07050608150033.jpg

DSCF3331.jpg

Ett av mine favoritter

DSCF2363.jpg

LP trening med Linnea 3 år

trene013.jpg

Skrevet

Jeg har av meg og Eira. Men vil jeg dele dem med dere? Neei :icon_clapping::whistle:

busy: Søte bilder!

• 1 month later...
Skrevet

1000 Takk, hun ble 3 mnd på søndag så er rimelig fersk og jeg er verdens stolteste mamma :rolleyes:

Må bare vise dere et bilde til av snuppa mi, selv om det ikke er noen hund med på bilde, hehe

oliviafebruar2011.jpg

Skrevet
1000 Takk, hun ble 3 mnd på søndag så er rimelig fersk og jeg er verdens stolteste mamma :rolleyes:

Må bare vise dere et bilde til av snuppa mi, selv om det ikke er noen hund med på bilde, hehe

oliviafebruar2011.jpg

Hun var bare kjempesøt Jane :lol: Masse hår hadde hun og..

• 1 month later...
  • 7 months later...
Skrevet

Da har det kommet et lite menneske her i huset også (4 mndr siden), så kan bli noen bilder av hund og barn opp gjennom tidene.

DSC_0116-1.jpg

DSC_0111-3.jpg

DSC_0014-3.jpg

DSC_0021-8.jpg

DSC_0023-5.jpg

DSC_0019-4.jpg

DSC_0120-6.jpg

DSC_0117-1.jpg

Skrevet

Veldig mange søte bilder! Jeg tror det blir lenge til jeg kan ta sånne bilder av Bridie... Hu takler til nød jenter ned til 12 års alder.. ellers er hu redd... :ahappy: Hu uler og gneldrer dem rett i ansiktet, og det er jo ikke mange ungene som takler den oppførselen da.. :)

Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem.

Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her.

Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert :whistle:

Skrevet

Da har det kommet et lite menneske her i huset også (4 mndr siden), så kan bli noen bilder av hund og barn opp gjennom tidene.

DSC_0111-3.jpg

Wow, nydelige bilder, og helt fantastisk søt unge!

Og nydelig hund og <3

Skrevet

Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem.

Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her.

Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert :ahappy:

Det må være en utrolig deilig følelse :whistle: Har også hatt en hund som var redd unger... og folk generelt. Det kan være slitsomt.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jonah må nok se seg nødt til å dele lekene sine med Hiro. Kan se for meg at det blir mye krangling av leker opp gjennom årene :rolleyes2:

DSC_0002-6.jpg

DSC_0001-3.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...