Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund og barn

Jane

Recommended Posts

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Veldig mange søte bilder! Jeg tror det blir lenge til jeg kan ta sånne bilder av Bridie... Hu takler til nød jenter ned til 12 års alder.. ellers er hu redd... :ahappy: Hu uler og gneldrer dem rett i ansiktet, og det er jo ikke mange ungene som takler den oppførselen da.. :)

Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem.

Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her.

Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk, nå to år senere snaut, har jeg opptil flere bilder av Bridie og unger. Og senest på onsdag var hun på agilitytrening med guttungen Lars er støttekontakt for. Og han hadde gitt henne en kjempegod klem da de kjørte han hjem.

Hun kan fortsatt bjeffe litt om ungene løper rundt henne (eller, ungen... Er det flere går det som regel bra), men hu har forandret seg MASSE siden jeg skrev innlegget over her.

Skal se om jeg kan finne noen bilder etterhvert :ahappy:

Det må være en utrolig deilig følelse :whistle: Har også hatt en hund som var redd unger... og folk generelt. Det kan være slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...