CindyogVibeke Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Jeg bor i Ørje, men blir gjerne med på tur Har dere planlagt noen turer i nærmeste fremtid?
Linda Kristin Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Hmm.. det er jo en stund siden nå. Kanskje vi skulle ta en tur igjen snart?? Mvh Linda
Blondiemamma Skrevet 21. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Jeg og bartissen er med Vi skal på utstilling til helga, og så begynner jeg å jobbe på tisdag (på Ørje faktisk.. hehe.. Har fått praksisplass på Ørje dyreklinikk) Så vi blir jo litt mere opptatt fremover, men bare si en dato så skal vi prøve å få blitt med..
Linda Kristin Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Grattis Blondiemamma. Det er en flott nyhet at du har fått praksisplass. Tenker Blondie ikke er så veldig begeistret for all snøen?? Cesar elsker den. Just loving it...
Blondiemamma Skrevet 21. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Grattis Blondiemamma. Det er en flott nyhet at du har fått praksisplass. Tenker Blondie ikke er så veldig begeistret for all snøen?? Cesar elsker den. Just loving it... Jeg har ikke fått utdanningen innvilget enda, men om jeg ikke får den så mente nav at jeg kunne begynne på individstønad på klinikken i steden, så da begynner jeg bare å jobbe og så får vi se hva det blir ut av det.. Primadonna Blondie er IKKE så glad i snøen nei!
tm100021 Skrevet 21. Februar 2009 Rapporter Skrevet 21. Februar 2009 Jeg blir med på tur dere, men er hundeløs i dette øyeblikket!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar