Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen i nærheten av Askim?


Blondiemamma

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar
går an å sitte på med andre også da... så kan vi jo grille litt sammen også... dere som har barn kan jo sikkert ta med dem hvis mamma mener det er greit

Jepp, jepp, kan alltids sitte på med noen, men jeg orker ikke ha med ungene. Har nok med bikkja..hehe..

Men vi finner alltids en dato. Grilling er moro.

mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til treffet på onsdag ;) ! Så ut som om at dere hadde det koselig ;)

Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo.

Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden.

Mvh Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo.

Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden.

Mvh Linda

Samme her ;)

Blondiemamma var innom meg i sta og vi sa det samme og håper været IKKE blir slik som i dag på onsdag :P

Hyggelig at du kommer Lill ;) Det var så koselig i går og flott vær :P

Håper din mor og Ozzy kommer på onsdag også Linda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var koselig. Gleder meg jeg også. Håper bare været ikke er som idag. Blåser småtatre idag jo.

Måtte nesten bokstavlig dra Cesar ut på tur. Han så på meg og spurte med bedende øyne og han ikke kunne få tisse på gulvet inne isteden.

Mvh Linda

Samme her ;)

Blondiemamma var innom meg i sta og vi sa det samme og håper været IKKE blir slik som i dag på onsdag ;)

Hyggelig at du kommer Lill :P Det var så koselig i går og flott vær :P

Håper din mor og Ozzy kommer på onsdag også Linda :P

frida har heller ikke hatt så veldig lyst til å gå ut i dag

Bare meg som har hund som driter i regn :P ? Var på valpekurs idag og regn og vind dreit hun i, å trene var kulere tenk ! (Om bare jeg hadde vært sånn:P)

men hvilken helg er neste helgetreff da??

Jeg kan ikke til helgen, men er ellers med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...