LeneG Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Jeg må vel komme meg på ett valpekurs med dette lille dyret etterhvert men aner ikke hvor jeg skal henvende meg. Noen som har noe å anbefale som ikke er så langt unna? Når begynner man på valpekurs forresten?
Wanderlust Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 Stovner hundeklubb. Litt usikker hvor de har lydighetstreningene sommerstid. www.stovnerhundeklubb.no
kittykatt Skrevet 15. April 2008 Rapporter Skrevet 15. April 2008 3 til 5-6 mnd pleier alder på valpekurs å være, 6 mnd å oppover unghundkurs
LeneG Skrevet 16. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2008 Takk Har sett på Stovner hundeklubb Monica. Det passer vel omtrent med alder når det starter opp i august. Hva med Skedsmo hundeklubb? Noen som kjenner til dem? Finner ikke noe på nettet.
molly Skrevet 16. April 2008 Rapporter Skrevet 16. April 2008 Lørenskog hundeklubb. Disse satser stort fremover, og jeg tror (og håper) det kan skje en del spennende ting. De jobber med å finne ny treningsplass i lørenskog (mot Losby), men foreløpig trener de i Solheimveien 50 (tror jeg).
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar