Gå til innhold
Hundesonen.no

Valp som bæsjer litt ofte


Tab07

Recommended Posts

Har en petit brabancon valp på litt over 4 måneder, og jeg bare lurer på hvor ofte det er vanlig at de bæsjer. Jeg synes han bæsjer litt ofte. For eksempel i dag har han bæsjet fem ganger allerede, og det var før klokken 15.00. Er dette vanlig?? Det er helt fin konsistens på bæsjen, det ser ikke ut som det er noe galt med den. Og han er i super form ellers også.

Noen som har noen tips eller erfaringer og komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forer med eukanuba puppy & junior. Det var det vi fikk med fra oppdretteren, så vi har bare fortsatt med det. Han får mat tre ganger om dagen, men han er ikke noen storspiser akkurat.

Takk for det, jeg er så utrolig glad for at vi valgte akkurat denne rasen..de er noen fantastiske små vesener:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke altid at hunden fungerer godt på det foder man nu giver den, og det kan resultere i mere bæsjning end på et andet foder.

Havde en veninde hvis hund fik et foder, og den bæsjede 9 gange om dagen, hun prøvede da et andet foder nogle måneder, for at se om det hjalp, men på det andet foder røytede den helt vildt, så hun endte ud med at prøve et 3 foder som den fungerede helt perfekt på efter en måneds tid, så den holdt op med at røyte efter det andet foder og holdt op med at bæsje så mange gange om dagen, er er nu nede på 2-3 gange dagligt.

Så nogle gange kan det være en god ide at prøve andet foder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...