LouDan Skrevet 11. September 2005 Rapporter Share Skrevet 11. September 2005 Stor puddelen(bedre kjent blant folk som konge puddel) er en utrolig allsidig rase! Den kan brukes som jakt-, familie-, agility-, lydighet-, service- og søkshund(alle slags søk), og den kan gjøre det bra i alt sammen En stor puddel kan kort og godt brukes til alt! Det er en rase som du kan forme som du vil. Vil du ha en hund som kan være en turkamerat eller god venn, stor puddelen er hunden. Vil du ha en hund som kan brukes til masse rart, kjøp en storpuddel! Positivt: Den kan brukes til absolutt alt Den er snill og barnevennlig Lettlært God og fin str. Røyter ikke Positiv til det meste Negativt: Mye pelsstell(kanskje ikke negativt for deg da, Benedicte ) Kan hoppe på folk Kan vokte huset Jeg anbefaler alle å skaffe seg en stor puddel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ja nydelige hunder altså!!! Utrolig flotte!! Legger ut linken igjen jeg, håper ikke det plager noen at jeg legger den ut hver gang det er snakk om pudle, er veldig fan av siden skjønneru , http://www.puddel.net/ Nyyydelige hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Kunne aldri hatt en puddel. De er sikkert perfekte for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hvorfor ikke Kristina, bare lurer...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hvorfor ikke Kristina, bare lurer...? tja.. de er lite tiltrekkende, for å si det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Er ikke enig (men jeg liker godt pudler da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 12. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Den var søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Ja var det ikke flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Puddel med utstklipp! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hvorfor hedder det egentlig ikke "kongepuddel" længere? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. September 2005 Rapporter Share Skrevet 12. September 2005 Hvorfor hedder det egentlig ikke "kongepuddel" længere? Noen som vet? De heter vel både kongepuddel og storpuddel. Selv så syns jeg at kongepuddel høres mer elegant ut og passer bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Vicky er oppvokst med storpuddler Kanskje derfor hun er litt damete av seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Jeg sier kongepuddel. Har en valp på 12 uker med på valpesosialiseringen jeg holder og han er tøff som toget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 tja.. de er lite tiltrekkende, for å si det pent :-o Synes du ikke Felix var søt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 13. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 :-o Synes du ikke Felix var søt kanskje? Felix er nydelig! Ingen kan si no' anna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. September 2005 Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 Felix er nydelig! Ingen kan si no' anna! =D> Romeo også da Men Kristina har sett Felix "Live".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 13. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2005 =D> Romeo også da Men Kristina har sett Felix "Live".. Du skal ikke tilfeldigvis til vikingskipet så jeg kan få hilse på Felix der?? :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar