Gå til innhold
Hundesonen.no

hovene pupper etter løpetid?

Zoey

Recommended Posts

Min tispe var ferdig med 1.løpetid for ca to uker siden, og hun har fremdeles fryketig hovene pupper? De hovnet ikke opp før hun var ferdig med løpetia, og så har de blitt litt og litt større for hver dag.. Hun er ikke øm, og de er heller ikke harde..

Er dette normalt?

Hun er også fremdeles ganske hoven bak, og har blitt noe mørkere i pigmentet... Er alt normalt, og matmor kan slappe av, eller bør det være full utrykning til vet? hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er normalt å ha hovne pupper lengre etter første løpetid enn de andre. Er også normalt at de blir mørkere bak. Min har gått fra lys rosa, til brun :blink: Sånn tilfelle du var interresert :lol:

Ved Millis første løpetid, så varte hevelsen bak, og helvelsene i puppene mye lengre, enne det de har gjort på de andre løpetidene. Tror kanskje det gikk 1-2 mnd før puppene var helt tilbake til normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er normalt å ha hovne pupper lengre etter første løpetid enn de andre. Er også normalt at de blir mørkere bak. Min har gått fra lys rosa, til brun :blink: Sånn tilfelle du var interresert :lol:

Ved Millis første løpetid, så varte hevelsen bak, og helvelsene i puppene mye lengre, enne det de har gjort på de andre løpetidene. Tror kanskje det gikk 1-2 mnd før puppene var helt tilbake til normalen.

Signerer detta.. Samme med min tispe etter første løpetid.. så rett og slett ut som de hengepuppene i flere månder etter løpetid.. var et "vakkert" syns når hun satt.. hehe ... Men det strammet seg opp til slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tispe var ferdig med 1.løpetid for ca to uker siden, og hun har fremdeles fryketig hovene pupper? De hovnet ikke opp før hun var ferdig med løpetia, og så har de blitt litt og litt større for hver dag.. Hun er ikke øm, og de er heller ikke harde..

Er dette normalt?

Hun er også fremdeles ganske hoven bak, og har blitt noe mørkere i pigmentet... Er alt normalt, og matmor kan slappe av, eller bør det være full utrykning til vet? hehe:)

Nå ble jeg lettet, for akkurat samme problem her. Regner med at løpetiden her var ferdig for 2 uker siden, og ho har hovne pupper og fortsatt noe hoven bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...