lise og bajas Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Jeg er inviter til 80 tallsfest på lørdag. hjelp meg og mimre om hvordan klær vi hadde da? Jeg har ikke noe <_<
Guest 2ne Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Ball-genser, høyvannsbukser, hvite tennissokker og seilersko Og kreppa hår med grorud-palme på toppen *flir*
lise og bajas Skrevet 9. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2008 Ball-genser, høyvannsbukser, hvite tennissokker og seilersko Og kreppa hår med grorud-palme på toppen *flir* hehe tror jaggu det demrer for meg ja. Må nok på loftet til muttern en tur. Og ut på jakt etter krepptang. takker 2ne
Lollipopp Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Gjerne sånne signal farger! Rosa Gul Grønn I tillegg mye plast acessoris
PsychoLynx Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 du MÅ være rosa iallefall! Og kom gjerne hit og lån kreppetang! hehe Rart vettu, på 80 tallet var det kreppetang, nå er det rettetang! Lurer på om jeg skal "ta feil" en dag. Men å ja, leggvarmere, store rosa, var jo veldig fint da! husker jeg løp rundt i det og søskenbarnet mitt kaldte meg bare for "sossen". Men du.. Vi må jo få se bilder av resultatet da!
HippiPippi Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Kanskje du får noen tips herifra. 80s russefest Dette er vorsen da selvsagt
lise og bajas Skrevet 9. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2008 du MÅ være rosa iallefall! Og kom gjerne hit og lån kreppetang! hehe Rart vettu, på 80 tallet var det kreppetang, nå er det rettetang! Lurer på om jeg skal "ta feil" en dag. Men å ja, leggvarmere, store rosa, var jo veldig fint da! husker jeg løp rundt i det og søskenbarnet mitt kaldte meg bare for "sossen". Men du.. Vi må jo få se bilder av resultatet da! har fikset krepptanga...nå mangler klær. Får nok problemer med å komme meg inn i mine gamle klær fra den tiden (etter tre barn er ikke kroppen som den en gang var) supre forslag og kult bilde da gitt. Fikk masse ideer nå ja
Lollipopp Skrevet 9. April 2008 Rapporter Skrevet 9. April 2008 Kanskje du får noen tips herifra. 80s russefest Dette er vorsen da selvsagt Utenfor tema, men hvem er det som sitter på venstre side av JUlie, Malin?
HippiPippi Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Utenfor tema, men hvem er det som sitter på venstre side av JUlie, Malin? Husker ikke helt hva hun heter,
Burre Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Nei, så morsomt Husker at lykken var Milet dun-jakke , ball genser, og lyse Lee bukser. Men tilbake til forslag til hva du skal ha på deg. Skulderputer var et "must", Blå mascara.Tights og stor T-skjorte, tennissokker og pums.Stilig
lise og bajas Skrevet 10. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2008 Nei, så morsomt Husker at lykken var Milet dun-jakke , ball genser, og lyse Lee bukser. Men tilbake til forslag til hva du skal ha på deg. Skulderputer var et "must", Blå mascara.Tights og stor T-skjorte, tennissokker og pums.Stilig hehehe... jeg gleder meg til lørdag
Taran Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Jeg skal på en fest nå på lørdag. Tema er kjendis fest, glitter og galmour. Noen ideer anyone?
molly Skrevet 10. April 2008 Rapporter Skrevet 10. April 2008 Plastsmykker! Og viktig at olabuksene (Levi's 501) hadde bretten innover, og høyvann... Cowboyboots var vel og en slager...? Også joggebukser(rosa, gjerne Poco Loco) nedi "amerikasokker". Mephisto-sko eller sånne store brune med syltestrikk istedet for lisser....(?) Smale pastellfargede lærbelter (gjerne med genser nedi buksa) eller discobelter Strekkbukser Dressjakker med digre skulderputer, evt. korte jakker med like digre skulderputer. Edit: Izba-støvler med syltestrikk...
lise og bajas Skrevet 10. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2008 Jeg skal på en fest nå på lørdag. Tema er kjendis fest, glitter og galmour. Noen ideer anyone? hehe...da tenker jeg på disse små hundene i veske som du får kjøpt på lekebutikker
Taran Skrevet 11. April 2008 Rapporter Skrevet 11. April 2008 hehe...da tenker jeg på disse små hundene i veske som du får kjøpt på lekebutikker Hadde vært en morsom ide :angry: Spesielt siden en par av de som kommer har tendenser til å være "wannabe Paris Hilton".
lise og bajas Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2008 Hadde vært en morsom ide :angry: Spesielt siden en par av de som kommer har tendenser til å være "wannabe Paris Hilton". da hadde jeg hvertfall gjort det...hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar